סנן לפי...

תאריך יציאה
תאריך יציאה
איזורים
איזורים
תחומי עניין
תחומי עניין

טיולי קרנבלים באיטליה

No data was found

טיולי קרנבלים באיטליה

מה שיפה באיטליה הוא שהיא מתאימה את עצמה לסוגים שונים של מטיילים, ואם חשקה נפשכם בטיול תוסס, חגיגי, ססגוני ומלא חיים, מוזמנים לבדוק את גזרת טיולי הקרנבלים. במהלך טיולי קרנבלים באיטליה תבקרו בקרנבלים הכי מיוחדים ותוכלו ליהנות מחופשה שמחה ומהנה שתעזור לכם למלא מצברים ולא פחות חשוב – ליהנות מהחיים!

הקרנבלים באיטליה שחובה להכיר

אז מה כל כך מיוחד בקרנבלים באיטליה? איטליה בתקופת הקרנבל לובשת חג, והאווירה בה קסומה ומיוחדת הרבה יותר מבדרך כלל. יש סוגים שונים של קרנבלים הנחשבים לפופולריים ומושכים אליהם תיירים מכל העולם, שלושת העיקריים ביניהם:

  • קרנבל המסכות בוונציה – קרנבל המסכות בוונציה חל בחודש פברואר ובמהלכו רחובות העיר מקושטים למשך שבועיים שלמים, ובתוך הנוף הציורי והרומנטי של העיר, מתקיימים מופעים, תהלוכות של תחפושות, הופעות רחוב, דוכנים, נשף מסכות, תחרויות והעיר מתמלאת באווירה שמחה ובאנשים עם תלבושות מושקעות וססגוניות.
  • קרנבל הבובות בויארג'יו – גם קרנבל הבובות מתקיים בחודש פברואר, ובמהלכו רבים מגיעים לעיר הנמל שבטוסקנה כדי לחגוג. לאורך השדרה הראשית עוברות עגלות עם בובות ענק מרהיבות מעיסת נייר המגיעות עד לגובה של 20 מטרים. בובות אלו הן לרוב קריקטורות של פוליטיקאים מרחבי איטליה והעולם, הן צבעוניות, נועזות וגם מאוד הומוריסטיות, כאשר הן מלוות ברקדנים, מוזיקה והרבה שואו.
  • קרנבל הניוקי בוורונה – קרנבל הניוקי בוורונה חל גם הוא בחודש פברואר ואפשר בהחלט לקפוץ אליו אם כבר מגיעים לאזור. האירוע המרכזי של הקרנבל כולל תהלוכה גדולה של תחפושות, ותהלוכה עם בובות ענקיות שמובלות בעגלות ברחבי העיר, לצליליה של מוזיקה קצבית. והיכן הניוקי נכנס לתמונה? בסוף התהלוכה מחכים דוכני ניוקי לקהל הרחב.

טיולי קרנבלים באיטליה – למה זה כדאי?

אם אתם מעוניינים בחוויה קצת אחרת, ולא שגרתית, טיולי קרנבלים באיטליה יהיו מסלול מדהים ואטרקטיבי. לאלו מכם שבעניין, תמיד מומלץ לבחור בטיול מאורגן. עם הטיולים המאורגנים של סולו איטליה תוכלו לקפץ לכם מקרנבל לקרנבל בקלות, מבלי לדאוג לכל הלוגיסטיקה והפרטים הקטנים, כי בשביל זה אנחנו כאן.

אנו נסגור את כל הקצוות, נדאג להסעות, ללינה, לכרטיסי טיסה ולכל השירותים הנלווים, כך שאתם תוכלו רק ליהנות ולחסוך לכם זמן יקר ובירורים. הטיולים המאורגנים כוללים הדרכה של מדריכים מקצועיים, אשר מכירים את עולם התיירות האיטלקי ויותר מכך – מתמחים בו באופן בלעדי, שיספקו לכם חוויה מלאה ו שפע של ידע מקצועי בכל האתרים אליהם תגיעו.

כל בתי המלון, המסעדות והשירותים יבדקו על ידינו בטרם עת, כדי להבטיח שתהיו מרוצים ועל מנת לאפשר לכם להתמסר ולחוות את החוויה במלואה, מבלי שתצטרכו לדאוג לדבר. ולבסוף, אנו גמישים מספיק כדי לספק לכם חוויה איכותית ומותאמת אישית לכל חלום, יעד, דרישה, בקשה או מטרה.

כל טיול עם סולו איטליה יהפוך לקרנבל של חוויות, מוזמנים להצטרף וליהנות מחוויה של פעם בחיים!