סמינר תרבות ואמנות בפירנצה

בהדרכת: ד"ר אפי זיו וג'נט בן עמי

משפחת מדיצ'י הותירה לעולם את כל נכסיה התרבותיים. נבקר בפירנצה ונתוודע לכל שכיות החמדה הנפלאים. סמינר תרבות ואמנות בפירנצה מהווה שיא מרגש לכל שוחר תרבות ואמנות. בפירנצה, בה נתגורר במלון במרכז העיר, נסייר באופן יסודי במוזיאונים הרבים של העיר, נלמד לראות את יצירות האמנות הנמצאות בכיכרות וברחובות, נסייר בכנסיות בהן יצירות אמנות של גדולי האמנים ונחוש את קצבה של העיר.

Tuscany,,Pienza,Italian,Medieval,Village.,Siena,,Italy.
יום שני, 09.09.24 : ת"א - רומא - פירנצה

נצא בטיסת בוקר  לרומא. לאחר הנחיתה נצא בנסיעה לאורך אוטוסטרדת השמש ונעצור לסייר באחת העיירות הטוסקניות הרומנטיות – העיירה פיאנצה הידועה בתכנונה האידיאלי. כאן נולד האפיפיור פיוס השני שהורה על שיפוץ העיר ויישם לראשונה בעצם את רעיונות התכנון העירוני הרנסאנסי. וכאן, גם נולדה גבינת הפקורינו המיושנת והמשובחת  Pecorino di Pienza וטעמה עולה על כל דמיון.
לאחר סיור בעיירה והפסקה לארוחת צהרים נגיע אל העיר פירנצה.
לקראת ערב נתארגן במלון ונצא לארוחת ערב משותפת.

פסל דוד- פירנצה טוסקנה
יום שלישי, 10.09.24 : פירנצה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור במוזיאון האקדמיה בה נמצא פסלו של מיכאלאנג'לו "דוד" ויצירות נוספות שלו. לא רחוק משם נמצא "בית האסופים" – נשמע את סיפורו של המקום. משם נמשיך למוזיאון "פייטרו דורה" המציג את אמנות שיבוצי השיש.
לאחר הפסקת הצהרים נבלה בכיכר הדואומו. ניכנס אל בית הטבילה המרשים, ואם יתאפשר ניכנס גם אל הדואומו הענק נלמד על יצירות האמנות הרבות במבנים האלה.

גלריה אופיצי פירנצה UFFIZI
יום רביעי, 11.09.24 : פירנצה

נתחיל את הבוקר בכנסיית "סנטה מריה נובלה" בה צייר גירלנדיו ועוזרו הצעיר מיכלאנג'לו, ציורי קיר מרהיבים. משם נמשיך לשתי כנסיות מיוחדות, באחת מהן נעמוד מול קברו של בוטיצ'לי וה"מוזה" שלו – סימונטה וספוצ'י.
אחר הצהריים יהיה מוקדש כולו לסיור מקיף וממצה במוזיאון האופיצ'י ובו נראה את המיטב שביצירות אמני הרנסנס וגם הבארוק, אשר כולן היו בבעלות משפחת מדיצ'י. היות והכניסה מוגבלת לקבוצה של 10 איש – השאר יהנו משיטוט בעיר עם המלצות שלנו.

Florence,,Italy,-,May,11,,2014:,Ornate,Courtyard,Of,Palazzo
יום חמישי, 12.09.24 : פירנצה

נתחיל את הבוקר בביקור ב"פאלאצו וקיו" – ארמון השלטון העתיק של פירנצה. נסייר בפיאצה דלה סיניוריה ונלמד על הפסלים המעטרים את הכיכר. משם ניכנס אל מוזיאון הפיסול של הרנסנס – הברג'לו אשר בו יצירות של גיברטי, דונטלו, מיכלאנג'לו ועוד.
לאחר הפסקת הצהריים, נבקר במוזיאון הדואומו, שם נמצאים הפנלים המקוריים של  "דלתות גן העדן", פסל העץ המדהים של דונטלו – "מגדלנה", ה"פייטה" של מיכלאנג'לו ועוד.

Ponte,Vecchio,Over,Arno,River,In,Florence,,Italy
יום שישי, 13.09.24 : פירנצה

נתחיל את הבוקר בביקור בפאלאצו פיטי, ארמונה של משפחת מדיצ'י. משם נחצה את הגשר העתיק פונטה ווקיו, נראה את "השוק החדש" עם חזיר הבר המביא מזל.. ונגיע לפיאצה רפובליקה להפסקת צהרים.
לאחר הפסקת הצהריים נמשיך בסיורנו ונבקר בארמון מדיצ'י ריקרדי, הארמון הראשון של משפחת מדיצ'י, אחר הצהרים נבקר בכנסיית סנטה קרוצ'ה ובקפלת פאצי.

Florence,,Italy,-,April,06,,2017:,Interior,Of,Church,San
שבת, 14.09.24 : פירנצה

נתחיל את הבקר בסיור בכנסיית סן לורנצו ובקברי נסיכי המדיצ'י, מעשה ידיו של מיכלאנג'לו. נמשיך למנזר סן מרקו אשר את חדריו עיטר הצייר פרא אנג'ליקו. נמשיך לטייל ונבקר ב"אורסנמיקלה" ובמוזיאון בקומה השנייה, אם יתאפשר.
אחר הצהריים יהיה מוקדש כולו לסיור מקיף וממצה במוזיאון האופיצ'י ובו נראה את המיטב שביצירות אמני הרנסנס וגם הבארוק, אשר כולן היו בבעלות משפחת מדיצ'י. היות והכניסה מוגבלת לקבוצה של 10 איש – השאר יהנו משיטוט בעיר עם המלצות שלנו.

Siena,,Italy,-,04,15,2019:,Unesco,,Piazza,Del,Duomo,
יום ראשון, 15.09.24 : פירנצה – סיינה - רומא – תל אביב

בבקר נעזוב את המלון המקסים בו שהינו כל השבוע וניסע לסיינה. בעיר הקסומה הזו, ניכנס לדואומו של העיר ובו יצירות של דונטלו, רפאל, מיכלאנג'לו, ברניני ועוד. נבקר גם בבית הטבילה המפואר ונלמד על אגן הטבילה המרשים. נעשה בעיר את הפסקת הצהרים ומשם ניסע אל שדה התעופה ברומא לטיסתנו הביתה.

יציאה

09/09/24

חזרה

15/09/24

מחיר מבוגר בחדר זוגי

3295€

מחיר מבצע

3196€

מחיר ליחיד בחדר זוגי

4290€

מחיר מבצע

4161€

המדריך

טיסות: חברת אלעל

הלוך 09.09   תל אביב – רומא  : 06:05 – 08:45

חזור 15.09   רומא – תל אביב : 21:50 – 02:10

חלוקת לילות בטיול

6 לילות בפירנצה

המחיר כולל

  • טיסות אל על לרומא וחזרה, מיסי נמל ובטחון.
  • 6 לילות בבית מלון בדרגת 4* על בסיס ארוחת בוקר Buffet.
  • ארוחת ערב בערב הראשון.
  • אוטובוס תיירים ממוזג ונוח, צמוד למסלול הטיול.
  • מרצה מומחה – ד"ר אפי זיו
  • מדריכה נוספת מצוות סולו איטליה – המומחים לארץ המגף
  • כניסות וביקורים כמתואר בתכנית.
  • מדריכים מקומיים על פי הצורך.
  • תשר לנותני שירותים בחו"ל (למעט דמי סבלות בבית המלון)
  • מערכת שמע (אוזניות) לכל נוסע.

המחיר אינו כולל

  • התייקרויות דלק לאחר תאריך 01.01.24.
  • תשר למדריכי הטיול (מקובל 5 יורו לאדם ליום לכל מדריך)
  • כל מה שאינו תחת הסעיף "המחיר כולל".

מחיר לאדם בחדר זוגי: 3295 €

להצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל

ט.ל.ח