סנן לפי...

תאריך יציאה
תאריך יציאה
איזורים
איזורים
תחומי עניין
תחומי עניין

ונציה

3% הנחת רישום מוקדם

1995 €

ונציה והביאנלה לאמנות עכשווית

13.06-17.06 סופ"ש של אמנות
3% הנחת רישום מוקדם

2995 €

סמינר תרבות ואמנות בונציה

20.06-27.06 סמינר אומנות עם ד"ר אפי זיו
3% הנחת רישום מוקדם טיול מובטח

2895 €

ביאנלה בונציה ופסטיבל הארנה בורונה

24.06-30.06 אמנות ואופרה בצפון איטליה
3% הנחת רישום מוקדם טיול מובטח

החל מ: 1395 €

טיול לצפון איטליה למשפחות חד הוריות

25.07-31.07 חוויה בלתי נשכחת
3% הנחת רישום מוקדם

החל מ: 1495 €

הטיול המקיף למשפחות בצפון איטליה

יציאות 01.08 , 15.08 הטיול המושלם למשפחות לאיטליה
3% הנחת רישום מוקדם

2595 €

אפרול שפריץ - חבל ונטו

29.08-04.09 אמנות וטעימות בונציה פדובה וחבל ונטו

טיולים מאורגנים לונציה

ונציה העיר אשר מזוהה עם התעלות המדהימות שלה, הארכיטקטורה המפוארת והעושר התרבותי, היא אחד היעדים הפופולריים ביותר באיטליה, ולא בכדי. בוונציה תוכלו לשוט בגונדולה רומנטית לאורך התעלה הגדולה, להתמוגג מיצירות המופת של האמנות הוונציאנית או להתמסר לטעמים של המטבח הוונציאני המסורתי. יש המון דרכים לחקור את ונציה, אך אחת הדרכים הממצות ביותר היא באמצעות טיול מאורגן. טיולים מאורגנים מאפשרים לקסם הוונציאני להתגלות לאט לאט, כאשר מבלי שתשימו לב הוא יכבוש את ליבכם באופן מוחלט.

להתמכר לקסם המיוחד של ונציה

כשהיא שוכנת בלב הלגונה בשפך נהר הפו בצפון מזרח איטליה, ונציה היא עיר שאין שניה לה. בימי תפארתה, היא הפכה למעצמה ימית בעלת חשיבות רבה. היא מוכרת בעיקר בזכות הרשת הסבוכה של התעלות, הארכיטקטורה המדהימה שלה, וההיסטוריה העשירה, ולכן מושכת אליה מדי שנה אינספור מבקרים מרחבי העולם. כל פינה בעיר הקסומה הזאת מספרת סיפור מהעבר, מהפאר של בזיליקת סן מרקו ועד לאומנות המורכבת של גשר הריאלטו. עם רחובות שנראים כמו מבוך והכיכרות הנסתרות שלה, ונציה קורצה מהחומר של מגלי ארצות ומטיילים שרוצים לחוות את יופייה הנצחי.

מלבד התעלות והקסם האדריכלי, אף טיול לוונציה לא יהיה שלם ללא טעימה קולינרית. בוונציה תוכלו להתענג על מנת פירות ים טריים שנמשו מהים באותו היום, או לטעום צ'יקטי מעורר תיאבון (טאפאס ונציאני), לצד כוס יין פרוסקו.

טיולים מאורגנים מבית סולו איטליה

אחת הדרכים לחוות את כל מה שיש לאזור להציע היא באמצעות הטיולים המאורגנים שלנו אשר ייקחו אתכם למסע שייחרט בזיכרונכם לאורך זמן. הטיולים המאורגנים לוונציה מבית סולו איטליה ייקחו אתכם אל תוך נשמתה של אחת הערים האייקוניות בעולם. מסלולי הטיולים שלנו מתוכננים בקפידה כדי להציג לכם את הטוב ביותר שיש לוונציה להציע. מסיורי הליכה מודרכים דרך הרובע ההיסטורי של סן מרקו ועד לטיולי גונדולה נינוחים לאורך נתיבי המים השלווים, כל יום מלא ברגעים בלתי נשכחים.

סולו איטליה מציעה לכם את ההזדמנות המושלמת לחוות את ונציה בצורה ייחודית. הצטרפו לקבוצה של אנשים בעלי העדפות דומות וצאו להרפתקה מיוחדת ברחובות ונציה השוקקים.

מוזמנים ליהנות מהתנאים הטובים ביותר

בלב הטיולים המאורגנים שלנו לוונציה עומדים המדריכים המומחים שלנו, אשר רק מחכים לספק לכם חוויה אותנטית וייחודית, כשיש להם היכרות מעמיקה עם ההיסטוריה, התרבות המקומית והפינות הנסתרות של ונציה, כך שיהפכו כל רגע בטיול למסע מרתק. אנו נדאג לפרטים הקטנים שישדרגו את חוויית הטיול שלכם, כך שתוכלו ליצור זיכרונות מדהימים ולא לדאוג לשום דבר. אנו מחברים בין כל הקצוות, ממלונות, דרך אטרקציות ועד טיסות והסעות ולכם נותר רק להגיע וליהנות!

​אם אתם רוצים לחוות את הקסם של ונציה, אין כמו טיול מאורגן. אנו כאן, כדי ליצור לכם חוויית ביקור מיוחדת ובלתי נשכחת, מוזמנים לפנות אלינו לבירור פרטים נוספים!