סנן לפי...

תאריך יציאה
תאריך יציאה
איזורים
איזורים
תחומי עניין
תחומי עניין

דולומיטים

3% הנחת רישום מוקדם מקומות אחרונים

2495 €

טיול למחוז ונטו בפסח

25.04-02.05 צפון איטליה בפסח -חדש!
3% הנחת רישום מוקדם מקומות אחרונים

2495 €

אביב בהרי הדולומיטים

16.06-23.06 נוף וטבע מרהיב בדולומיטים
3% הנחת רישום מוקדם

2495 €

קיץ בהרי הדולומיטים

15.07-22.07 טבע עוצר נשימה בצפון איטליה
3% הנחת רישום מוקדם

החל מ: 1395 €

טיול לצפון איטליה למשפחות חד הוריות

25.07-31.07 חוויה בלתי נשכחת
3% הנחת רישום מוקדם

החל מ: 1495 €

הטיול המקיף למשפחות בצפון איטליה

יציאות 01.08 , 15.08 הטיול המושלם למשפחות לאיטליה
3% הנחת רישום מוקדם

החל מ: 1695 €

טיול משפחות לדולומיטים

20.08-26.08 טיול משפחות מדהים להרי הדולומיטים
3% הנחת רישום מוקדם

2395 €

שוקי חג המולד בצפון איטליה

יציאות 11.12, 18.12 דולומיטים מקושטים לחג

טיולים מאורגנים לדולומיטים

צאו למסע בלתי נשכח עם הטיולים המאורגנים שלנו לדולומיטים שיחשפו בפניכם את היופי עוצר הנשימה והמורשת העשירה של אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. טיולים מאורגנים לדולומיטים מתאימים לחובבי ריגושים האוהבים הרפתקאות מלאות אדרנלין וגם לחובבי טבע,  נוף, ואוויר הרים צלול. הצטרפו אלינו כשאנו חוצים את הפסגות האייקוניות, מטיילים בשבילים ציוריים, ומתעמקים בתרבות הייחודית של חבל  הארץ האלפיני הקסום והמיוחד.

מגלים את הרי הדולומיטים באיטליה

רכס הרי הדולומיטים הם החלק המזרחי של שרשרת הרי האלפים, והם עומדים נישאים כמו יצירת אמנות מעוררת השתאות של הטבע. אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו, מאופיין בפסגות משוננות שאותם חוצים עמקים ירוקים ואגמים בצבע טורקיז. בכל שנה, מטיילים רבים מכל רחבי העולם נמשכים לקסם הממגנט של הרי הדולומיטים, כשהם מחפשים ריגושים בנופיו המרהיבים ושואפים לחקור את פסגותיו בכל מיני דרכים.

ממשלחות טיפוס צוקים ועד מסלולי אופני הרים, הרי הדולומיטים פונים למטיילים חובבי אדרנלין ואקסטרים בכל הרמות. על רקע פסגות נישאות ושמי תכלת, תוכלו לחקור יערות בתוליים, לכבוש מסלולי "ויה פראטה" המתנגדים לכוח המשיכה, או לפרוץ את גבולות השמים עם מצנחי רחיפה. אין ספק שכל טיול להרי הדולומיטים הוא חוויה מרגשת ובלתי נשכחת, כל שכן, כאשר יוצאים אליה בטיול מאורגן.

סולו איטליה: השער שלכם לחוויית דולומיטים אותנטית

סולו איטליה מזמינה אתכם להצטרף לטיולים מאורגנים היוצאים במגוון מסלולים אל הרי הדולומיטים. הטיולים המאורגנים שלנו, המתוכננים בקפידה, פונים למטיילים בודדים, לזוגות, למשפחות או לקבוצות ומבטיחים חוויה סוחפת שתענה על כל הציפיות ומתאימה למטיילים בגילאים שונים. לא משנה אם ביקרתם באזור זה בעבר, או שאתם חוקרים אותו בפעם הראשונה, המדריכים המומחים שלנו יצאו אתכם למסע בלתי נשכח, תוך שהם חושפים בפניכם את כל האתרים הנפלאים, פינות החן, האטרקציות והסודות השמורים של האזור.

מעבר לנופים עוצרי נשימה, הרי הדולומיטים גם מציעים עושר תרבותי מיוחד. עם סולו איטליה, תוכלו לבקר בכפרים הרריים מקסימים, לטעום מאכלים מקומיים משובחים, ולפגוש את התושבים המקומיים מסבירי הפנים, שהאירוח החמים והמשפחתי שלהם מקסים כמו הנוף סביב.

מוזמנים להצטרף להרפתקה מיוחדת במינה

הטיולים שלנו מאפשרים לכם לחוות את הרי הדולומיטים בצורה הכי אותנטית, והם ישאירו לכם זיכרונות שילוו אתכם למשך שנים רבות.

כדי שתוכלו ליהנות מטיול של פעם בחיים ולגלות את הקסם של הרי הדולומיטים בנוחות אידיאלית – אתם מוזמנים להצטרף לכל אחד מהטיולים המאורגנים שלנו. כל הטיולים המאורגנים שלנו מתוכננים עד לרמת הפרט האחרון, אנו דואגים להכל, כדי ליצור עבורכם את החוויה המושלמת. עם התמחות באיטליה באופן בלעדי וצוות מדריכים שיהפוך את הטיול שלכם להרפתקה מהממת! אתם מוזמנים לפנות אלינו ולגלות את מגוון האפשרויות לטיול בהרי הדולומיטים