סנן לפי...

תאריך יציאה
תאריך יציאה
איזורים
איזורים
תחומי עניין
תחומי עניין

רומא

3% הנחת רישום מוקדם

החל מ: 1595 €

טיול משפחות לרומא ואומבריה

05.08-11.08 חוויה משפחתית בלתי נשכחת
3% הנחת רישום מוקדם

2495 €

סמינר תרבות ואמנות ברומא

01.09-05.09 סמינר אומנות עם ד"ר אפי זיו
3% הנחת רישום מוקדם

1995 €

רומא באוירת חג המולד

19.12-23.12 סמינר אמנות ברומא

טיולים מאורגנים לרומא

אין אדם שלא שמע על רומא. זו האחת הערים המפורסמות בעולם, ולה היסטוריה עשירה ויופי בלתי רגיל. רומא לא נבנתה ביום אחד, ולכן יש כל כך הרבה אטרקציות, אתרים מפורסמים, מרכזי קניות, חיי לילה תוססים, אמנות, קולינריה, אדריכלות ועוד, עד שנדמה כי יהיה זה כמעט בלתי אפשרי לראות הכל במהלך החופשה.

זו בדיוק הסיבה להירשם לטיולים מאורגנים!

מה עושים בטיול מאורגן ברומא?

יש כל כך הרבה מה לעשות בטיול מאורגן לרומא שרק המחשבה על כך גורמת לנו לחייך. כל טיול מאורגן כולל שלל פעילויות, אטרקציות וביקור באתרים היסטוריים אייקונים כמו הפורום, הקולוסיאום, הפנתיאון ועוד. טיול מאורגן ברומא יכלול גם ביקור בוותיקן, מקום מושבו של האפיפיור, שם גם נמצאת בזיליקת פטרוס הקדוש, הכנסייה הקתולית הגדולה בעולם, וכמובן – יצירות האמנות המפורסמות של גדולי האמנים.

מכיוון שרומא קיימת כבר 3,000 שנים, היא טומנת בחובה היסטוריה ענפה, ואנשים שמגיעים אליה ממש יוצאים למסע בזמן המתחיל באתרים שקיימים אלפי שנים, מתקדם לאתרים מהעת החדשה ומסתיים באתרים עכשוויים מהעשור האחרון.

בנוסף, טיולים מאורגנים לרומאכוללים גם נסיעות מחוץ לעיר, ואפשר לשלב במסלול גם יום טיול לדרום איטליה, טוסקנה, אומבריה או לצפון איטליה בהתאם להעדפות הטיול שלכם.

מדוע טיול מאורגן?

טיול מאורגן הוא חוויה מרתקת לכל הדעות, ויש לו המון יתרונות מבחינות שונות:

  • ארגון הטיול מא' עד ת' – חברת הנסיעות סולו איטליה תדאג לארגן את כל ההיבטים של הטיול לרומא, ותספק מעטפת שלמה של שירותים. אנו דואגים למסלול הטיול, כרטיסי טיסה, בתי מלון, כרטיסי כניסה לאתרים, הסעות ושירותים נלווים, כך שאינכם צריכים לדאוג לדבר.
  • ניסיון וידע מקצועי – אל הטיול מתלווים מדריכים מקצועיים, מנוסים ובעלי ידע עשיר שיוכלו לתרום מהידע שלהם ולספק לכם מידע נרחב על היעדים ונקודות הציון שתפגשו לאורך הדרך, מה שיהפוך את החוויה להרבה יותר מרתקת.
  • סדר יום מובנה – בטיול מאורגן אינכם צריכים לחפש או לתכנן מראש מה לעשות באותו היום, יש לכם סדר יום מובנה וכל יום גדוש ועשיר בפעילויות מהנות, אטרקציות, יעדים נבחרים ואוכל טוב. מה שחוסך לכם המון זמן והתעסקות ומאפשר לכם להתמקד בדבר אחד – ליהנות!
  • גמישות – אנו תמיד מעדיפים להתאים את הטיול באופן אישי להעדפות, צרכים ולדרישות שלכם, כי חשוב לנו שתהיו מרוצים. מה גם שקיים מגוון רחב של טיולים מאורגנים לרומא, ואתם תמיד יכולים לבחור את הטיול המתאים ביותר עבורכם.
  • התמחות בעולם התיירות האיטלקי – סולו איטליה היא חברת טיולים מובילה אשר מתמחה באופן בלעדי בטיולים לאיטליה. אנו מכירים את עולם התיירות האיטלקי על בוריו, בקיאים בשפה ובתרבות המקומית, מכירים את כל יעדי החובה ועושים כל מאמץ כדי ליצור לכם חוויית טיול שתתעלה על כל הציפיות שלכם!

אז אם תמיד חלמתם לבקר ברומא, או שאתם מחפשים לחוות אותה לצד מדריכים מקצועיים, מוזמנים ליצור איתנו קשר או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם!