סנן לפי...

תאריך יציאה
תאריך יציאה
איזורים
איזורים
תחומי עניין
תחומי עניין

טיול מאורגן לסיציליה

סיציליה – האי הגדול ביותר בים התיכון וככזה, היה משאת נפשם של כל העמים ששלטו באזור: הפיניקים, היוונים, הרומאים, הביזנטים, הערבים, הנורמנים, והספרדים. עמים אלו כבשו אותה והשתמשו במשאביה כשהם מותירים אחריהם את שובל תרבותם החומרית והרוחנית. טיול בסיציליה הוא מסע במנהרת הזמן בין מקדשים יווניים, פסיפסים ביזנטיים, כנסיות נורמניות, וביקורים בהרי הגעש היחידים באירופה שעדיין פועלים. לא נוותר על השווקים הציוריים, על האוכל הסיצילאני המשובח, הגלידה והקינוחים האופייניים.

3% הנחת רישום מוקדם טיול מובטח

2495 €

טיול לסיציליה בפסח

26.04-03.05 כולל האיים הליפאריים
3% הנחת רישום מוקדם

2495 €

טיול לסיציליה אי השמש

12.06-18.06 כולל האיים הליפאריים
3% הנחת רישום מוקדם

2495 €

טיול מאורגן לסיציליה

11.09-18.09 אי השמש – כולל האיים הליפאריים
3% הנחת רישום מוקדם טיול מובטח

2495 €

טיול מאורגן לסיציליה בסוכות

16.10-23.10 אי השמש – כולל האיים הליפאריים

טיולים מאורגנים לסיציליה

טיול בסיציליה הוא מסע במנהרת הזמן בין מקדשים יווניים, פסיפסים ביזנטיים, כנסיות נורמניות, וביקורים בהרי הגעש היחידים באירופה שעדיין פעילים. לא נוותר על השווקים הציוריים, על האוכל הסיציליאני המשובח, הגלידה והקינוחים המענגים, וכדי לחקור לעומק את כל הטוב שיש לסיציליה להציע, אנו מציעים לכם מגוון של טיולים מאורגנים.

לאן טסים הפעם? כמובן שלסיציליה!

סיציליה הוא האי הגדול ביותר בים התיכון, מיקומו האטרקטיבי בין אירופה ואפריקה, הפך אותו למשאת נפשם של כל העמים ששלטו באזור, ביניהם הפיניקים, היוונים, הרומאים, הביזנטיים, הערבים, הנורמניים, והספרדים. עמים אלו כבשו את האי, כל אחד בתורו, השתמשו במשאביו כשהם מותירים אחריהם את שובל תרבותם החומרית והרוחנית.

לסיציליה יש היסטוריה ארוכה – היא הייתה נקודת המפגש בין עולמות תרבותיים, דרך של בשמים ותבלינים בעולם העתיק, וכיום מציעה שפע של אטרקציות למבקרים, ביניהם: אתרי טבע, נופים מדהימים, ארכיאולוגיה עשירה והון אנושי ייחודי.

אם אתם באמת רוצים ליהנות מהקסם המיוחד של סיציליה מבלי לבזבז זמן יקר על ניסוי וטעיה, הצטרפו לטיולים מאורגנים לסיציליה מבית סולו איטליה ותהנו מחוויה של פעם בחיים.

מגוון רחב של טיולים מאורגנים לסיציליה

האי סיציליה הוא יעד מושלם אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, זוגית או הרפתקנית. יש בו מגוון עצום של אפשרויות – נופים מרהיבים, הרי געש, יקבים, גני שעשועים, מוזיאונים ושלל אטרקציות שאפשר להתאים באופן אישי לסוג הטיול שתרצו לחוות. הצמחיה והאקלים בסיציליה דומים מאוד לאלה שבישראל, בתוספת של אחד היעדים האטרקטיביים ביותר שלה שהוא הר הגעש אטנה. סביב סיציליה ישנם איים קטנים שאפשר להגיע אליהם ברחפת, נופים, אתרים ארכיאולוגיים, אתרים קדושים ועוד.

הקסם של האי הוא בשילוב בין הנוף הים תיכוני וההיסטוריה העשירה שלו, ובטיול מאורגן תוכלו לחוות את הטוב שבשני העולמות – את כל מה שיש לסיציליה להציע, יחד עם הארגון המלא של חברת הנסיעות. כאשר אתם בוחרים בטיולים מאורגנים תהנו מיכולות הארגון של צוות החברה אשר ידאג לכל הפרטים הקטנים. כמומחים לעולם התיירות האיטלקי נטו, יש לנו בסולו איטליה קשרים עם מקומיים, אנו בקיאים בתיירות האיטלקית, מבינים את השפה והתרבות ומתמצאים בשטח, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שתחוו את סיציליה במלוא תפארתה.

כל היתרונות בטיול מאורגן לסיציליה עם סולו איטליה

כאשר מגיעים לסיציליה, כדאי לעשות זאת עם חברת נסיעות אשר בקיאה בטיולים לאיטליה. בסולו איטליה, מתמחים בתיירות לאיטליה באופן בלעדי, מה ששם אתכם בידיים הטובות ביותר שיש – אתם יכולים להיות בטוחים שכל המדריכים של החברה מכירים את הנוף המקומי, את השפה ושולטים בכל פן והיבט של הטיול, כדי להציע לכם את החוויה הכי טובה.

אנו מחויבים לכך שכל טיול מאורגן שאנו מוציאים יהיה באיכות, מקצועיות ורמה גבוהה, בודקים כל אתר, בית מלון ומסעדה ומציעים לכם חוויה מיוחדת ומותאמת אישית, שמאורגנת עבורכם עד לרמת הפרט האחרון.

אז אם מתחשק לכם מסע אל נקודת המפגש בין העולם העתיק לבין העולם המודרני, מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים.