נעמי ובנצי בונה

ב- 14.7.2016 השתתפנו בטיול להרי הדולומיטים באיטליה. ברצוננו להביע את שביעות רצוננו מהמסלול הנבחר שכלל נופים מדהימים ואתרים מרשימים. הטיול היה בלתי נשכח, מרתק, ומהנה. חווינו חוויה נפלאה שריתקה את חברי הקבוצה מהנופים ומעוצמת איתני הטבע.

במיוחד רצינו לציין את דלית על הדרכתה המעולה, האווירה הטובה שהשרתה והאִכפתיות הרבה שגילתה כלפי האנשים בקבוצה. היא התגלתה כאשת שטח וארגון מעולה, בעלת כושר מנהיגות טבעי, אנושית, מנוסה מאד, רגישה, נינוחה, סבלנית וחייכנית. ובעיקר ידעה להסביר בצורה ברורה ולא מכבידה.

שפע ידיעותיה בנושאים שונים ומגוונים וברמת ידע אנציקלופדי נבע כמעיין המתגבר. בעיקר על היותה בלתי נלאית ומשתדלת כל הזמן להעשיר אותנו בידיעותיה עוד ועוד, כך “שיותר משהעגל רוצה לינוק רוצה הפרה להניק” אימרה זו מוצאת את ביטויה המלא בדלית !!!.

הרשימה אותנו במיוחד העובדה, שכבר בבוקרו של היום הראשון כשנחתנו בוורונה והמתנו לקבל את המזוודות ליד המסוע, דלית פנתה לכל אחד מחברי הקבוצה בשמו הפרטי כאילו הכירה אותנו מימים ימימה.         מה שלא קרה לנו באף טיול קודם !!!.

עד היום נסענו בטיולים מאורגנים בחברות שונות ודלית היא אחת המדריכות הטובות שפגשנו. היא פשוט  מ ק ס י מ ה !!!

לסיום אין ספק שדלית היא נכס יקר לסולו איטליה ובעיקר לנו – שהיינו במחיצתה שבוע ימים.

נעמי ובנצי בונה

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »