טיול לימונצ'לו פסח 2019

5.5.19

שלום עמירם,

אחרי שבוע של צחוקים שלא נגמרו,

אחרי שבוע של שירים איטלקיים,

אחרי שבוע של שהות בעננים (זאת אומרת בדרום איטליה) ,

אחרי עשרות תאריכים וארועים מההיסטוריה איטלקית שנחרטו בזכרונינו,

אחרי חידונים שהנעימו את הנסיעות הארוכות,

אחרי מתכונים איטלקיים טעימים,

הגיע זמן לכמה מילים רציניות.

 

אתה בן אדם מאוד יוצא דופן.

אזכיר לך כמה נקודות קטנות (שאתה בטח שכחת) אבל הן בעצם נקודות גדולות.

 

היה בוקר נעים בסורנטו. בתוכנית של אותו יום היה להגיע לקפרי.

יצאנו עם אישתי לסיור יום ולא התלבשנו טוב.

כאשר כבר חיכינו לספינה התחיל לרדת גשם וטמפרטורה ירדה בצורה ניקרת.

ראית את אישתי רועדת מקור. התנועה הראשונה שלך היתה להוריד את המעיל שלך ולתת לה. לא איפשרתי את זה.

ואז התחלת לחפש בתיק ונתת לה מעיל נוסף שלך.  זאת היתה הצלה לאותו יום.

היה כל כך קר שבטח יכולת להתחמם במעילך הנוסף, אבל ברור שהשארת אותו אצל אישתי במהלך כל הסיור עד הערב.

זה לא חלק מתפקידו של המדריך. זאת התנהגות של בן אדם אמיתי.

 

אני רוצה להזכירך עוד כמה נקודות.

רוצה להזכירך שאף פעם לא התישבת לאכול לפני שבדקת שכולם מסודרים.

כמעט ולא ישבת בארוחות ערב – רק עברת בין השולחנות לוודא שהכל בסדר.

 

רוצה להזכירך איך עקבת אחרי אנשי הקבוצה שהתקשו ללכת והתאמת את קצב ההליכה אליהם.

 

רוצה להזכירך איך שאלת אותנו באמלפי האם הארוחה הייתה טעימה לנו. ובלי לחשוב אמרנו שלא היה טעים.

והתעקשת , ממש התעקשת, שיביאו לנו קינוח כפיצוי.

 

רוצה להזכירך את עשרות התמונות שדאגת לצלם ולהעביר לנו.

גם כאשר לנו לא היה כוח לצלם. היה לך כל כך חשוב שישארו לנו זכרונות מכל פינה של המדינה הכל כך האהובה על ידיך.

 

אני יכול להמשיך עוד הרבה.

 

אנו בארץ מרבים לדבר על איך לגרום לחברות לתת שרות טוב יותר.

מה שאתה עשית במהלך 8 ימים של טיול לימונצילו בתאריכים 22-29 לאפריל 2019,

היה בהיבט האישי שירות יוצא דופן ומצויין שלא ישכח על ידי אנשי הקבוצה ,

ובהיבט העסקי ללא ספקות גרמת שבזכותך לקוחות מרוצים יחזרו שוב ושוב ל"סולו איטליה".

 

יישר כוח!!

 

בתודה ובכבוד

 

בברכה

ד"ר יולי קלר

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »