טיול קולינרי – דוד בן בסט

הטיול הקולינרי לאיטליה עם "סולו איטליה" והשף הידוע שאול בן אדרת
היה חוויה יוצאת מהכלל. עם הבעלים יאיר די קסטרו שהדריך את הקבוצה במקומות המעניינים ביותר, המסעדות האיטלקיות המקומיות המדהימות.
זה היה מסע קולינרי למקומות בהן ללא הדרכה אין סיכוי להגיע. יאיר ושאול הובילו אותנו במחוזות היופי, האדריכלות ומנעמי המטבח האיטלקי.
יאיר הוא אדם מיוחד במינו מעבר למקצועיותי. נעים הליכות וידען.
ואם אומרים שקולינריה היא אמנות, השף בן אדרת הוא אמן. השילוב בין השניים העניק לנו חוויה אמנותית, קולינרית ייצאת מהכלל. וחלילה לא לשכוח את האישה שאיתו אורית אישתו של שאול בן אדרת. מקסימה חביבה ומסבירת פנים. תודה לכם

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »