דלית קצנלנבוגן – טיול לפריולי ונציה ג'וליה

שלום רב,

חזרנו מטיול בפריולי ונציה ג'וליה, בהובלת והדרכת האחת והיחידה-דלית קצנלנבוגן.
הפעם הצטרף אלי בעלי, לראשונה, אחרי 6 טיולים שלי עם דלית. כל שאומר הוא על דעת שנינו.
התברכתם במדריכה ייחודית. בנוסף ליידע עשיר, לדלית תכונות רבות נוספות שאין בכל מדריך, טוב ככל שיהיה.
יש בה שלווה, נינוחות, חן, ענווה, סבלנות, יכולת השריית ביטחון סביבה, אמפטיות, שימת לב לכל פרט ופרט, קטן כגדול- הן בשמירת תכנית הטיול על כל פרטיה והן בעזרה דיסקרטית לכל מטייל ומטייל. פתרון כל בעיה בלא פגיעה בזרימת הטיול. דאגה בלתי פוסקת לכל אחת ואחד, תוך שמירת לוח הזמנים שזרם כל כך חלק.
התקשורת שלה עם הצוות הפריפרי, הנהג, המדריכים המקומיים, המלונות והשירותים, היא מעל ומעבר.
המדריכים חיכו בזמן, במלונות המתינו לנו, החדרים חולקו בזריזות, הארוחות היו עשירות ובשפע, לא חסר דבר. בנוסף צופרנו מדי פעם בשתיה ותוסף, שלא היו בתכנית.
לאורך כל הטיול, גם בזמן הפנוי, דלית הייתה בקשר צמוד עם כל מטייל וענתה על כל צרכיו.

אוכל להמשיך במחמאות לאורך שורות רבות, אבל העובדה שאני שבה ובוחרת בטיולים עם דלית, אומרת דרשייני, כך שאין צורך להוסיף.
דלית היא נכס יקר ביותר לחברתכם, שימרו עליה.
אשמח להוסיף ולטייל איתה ואיתכם בכל טיול חדש שתוציאו.

כמו כן מיסרו תודה לנורית שעזרה והייתה זמינה באדיבות בכל שאלה ובעיה שהתעוררה.

שתהיה שנה טובה, בריאה ופוריה לכולנו.

מיכל שינפלד

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »