אורלי יקרה
רוצה להודות לך שוב על הביקור המרתק בביאנלה
היה מעניין מאוד ומעורר רגש ומחשבה.
וכמובן ההדרכה שלך – מעמיקה, רצינית ושופעת אהבה למקום ולאמנות .
שוב תודה לך , שבת שלום ושנה טובה.
רחל
טיול מאורגן לאומבריה
נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026