הי יאיר, צהריים טובים
רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה.
כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה.
חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול.
נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה
בהערכה
רפי כהן – מפגשים ונהנים
טיול מאורגן לאומבריה
נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026