מישל היי!
דרכך ברצוני להודות לחברת סולו איטליה ולמדריך דובי סולו על החוויה והטיול המוצלח מאוד, לטעמנו (שלי ושל אשתי גילה), של “דולצ’ה ויטה” מ-9/9 ועד 15/9. המסלול היה מעניין ומסקרן והמדריך דובי עשה הכל על מנת שנהנה מהחוויות. דובי עם עזרתו, הסבריו, הבדיחות והתיאורים שהעביר לנו במשך הטיול תרמו רבות למצב רוח המרומם שהיה בקבוצה ולגיבוש החברי בין המשתתפים.
טיול מאורגן לאומבריה
נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026