משפחת שמרלינג

(טוסקנה- לנוסע העצמאי)

הי נורית,

דבר ראשון רוצה להודות לך, על הכל העזרה, העצות והוילה המדהימה.

נהנינו מאד מהוילה (למרות שהגענו רק לישון, ולא ממש ניצלנו אותה).

הוילה מאובזרת בצורה בלתי רגילה, החדרים מפנקים, יפים, ומרגישים מיד תחושה של בית.

הסופר אכן במרחק קצר מהוילה וניתן להצטייד בכל העולה על הדעת. הנוף הנשקף מהוילה , עוצר נשימה. החומר ששלחת לנו על האיזור היה ממצה ומועיל.

השירות שלך, הנעימות והסבלנות למרות שפנינו אלייך בהתראה קצרה, בעונת החגים העמוסה, ראויים לציון

אנחנו אימצנו את איטליה, נהיה עוד בקשר, המון תודה שוב, ושנה טובה ומאושרת.

משפחת שמרלינג

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »