סנן לפי...

תאריך יציאה
תאריך יציאה
איזורים
איזורים
תחומי עניין
תחומי עניין

טיול מאורגן לדרום איטליה

מחוז קמפניה ומפרץ נאפולי: ריח הלימונצ'לו מתערבב עם טעם הפסטה והפיצה הנאפוליטנית הטובה בעולם, המצוקים התלולים של החוף האמלפיטאני אל מול פסגתו המאיימת של הר הגעש וזוב, עתיקות פומפיי, ומנגד- נופי קאפרי וזיכרונותיו של אקסל מונטה, קרמיקה צבעונית על רקע כביסה צחורה מתנפנפת בסמטאותיה הצרות של נאפולי. הדרת הפסלים, הציורים והפסיפסים שבמוזיאונים, ובחוץ – אנשים בכל מיני צבעים, המולת הרחוב והחנויות. וגבוה גבוה – צלילי מוזיקה שמימית בראוולו!
טיול מאורגן בדרום איטליה יכול להיות בחבל קמפניה שבדרום איטליה, בין פרדסי לימונים, כפרים היושבים על מצוקים ה'נופלים' לים, אתרים ארכיאולוגים המדהימים בעולם עם שרידים רומיים ויוונים, אי החלומות קאפרי, גבינת המוצרלה, עוגת הספולייטלה, וריקוד הטרנטלה.

מנגד מחוז פוליה: האזור הדרום מזרחי ביותר של איטליה (העקב של המגף האיטלקי) לאורך חוף הים האדריאטי ומיקומן מהווה שער כניסה ויציאה למזרח. שמן זית משובח, יין מעולה, ערים מזמינות וכפרי דייגים מקסימים – זה מה שמבטיח, ומקיים, חבל ארץ אלמוני למדי במושגים תיירותיים. בפוליה תמצאו מוזיאונים ארכיאולוגים, קתדרלות מהמאה ה – 10, שרידים יווניים ורומיים , כפרי דייגים קסומים, אחד היערות הגדולים באיטליה (הפורסטה אומברה Foresta Umbra), וכמה מהחופים הנקיים ביותר בים התיכון. פוליה מצטיינת גם בסגנון ארכיטקטוני ייחודי הנקרא בארוק לצ'זי, ומאפיין ייחודי נוסף שלה – הטרולי. מבנים חרוטים צבועים לבן עשויים מלבנים המחוברות יחד ללא מלט. פזורים בכל רחבי פוליה אבל ריכוזם הגדול הוא באזור אלברובלו.

3% הנחת רישום מוקדם מקומות אחרונים

2395 €

טרנטלה - טיול לחבל פוליה בפסח

25.04-03.05 כולל ביקור בחבל בזיליקטה
3% הנחת רישום מוקדם מקומות אחרונים

2995 €

טיול לסרדיניה וקורסיקה בפסח

25.04-06.05 איים של פעם
3% הנחת רישום מוקדם טיול מובטח

2495 €

טיול לסיציליה בפסח

26.04-03.05 כולל האיים הליפאריים
מקומות אחרונים

2290 €

סיור אמנות בנאפולי והדרום הקסום

15.05-19.05 אמנות בנאפולי התוססת
טיול מובטח

2295 €

טרנטלה - טיול מאורגן לפוליה

19.05-26.05 חבל פוליה במיטבו
3% הנחת רישום מוקדם

2495 €

טיול לסיציליה אי השמש

12.06-18.06 כולל האיים הליפאריים
3% הנחת רישום מוקדם

2995 €

טיול לסרדיניה וקורסיקה

13.06-23.06 סרדיניה וקורסיקה – איים של פעם
3% הנחת רישום מוקדם

2395 €

לימונצ'לו - טיול לדרום איטליה

17.06-23.06 דרום איטליה הקסום
3% הנחת רישום מוקדם טיול מובטח

2295 €

טיול מאורגן לפוליה - האור בקצה המגף

05.07-12.07 פוליה – העקב שבקצה המגף
3% הנחת רישום מוקדם

2995 €

טיול לסרדיניה וקורסיקה

01.09-10.09 סרדיניה וקורסיקה – איים של פעם
3% הנחת רישום מוקדם

2595 €

לימונצ'לו - הדרום הקסום

02.09-09.09 נאפולי וקו החוף האמלפיטני
3% הנחת רישום מוקדם

2295 €

טיול מאורגן לפוליה בסתו

06.09-14.09 טרנטלה – חבל פוליה במיטבו
3% הנחת רישום מוקדם

2495 €

טיול מאורגן לסיציליה

11.09-18.09 אי השמש – כולל האיים הליפאריים
3% הנחת רישום מוקדם

2795 €

דרומה מרומא

15.09-23.09 דרום איטליה הקסום
3% הנחת רישום מוקדם

2995 €

סרדיניה וקורסיקה בסוכות

30.10 -20.10 סוכות באיים של פעם
3% הנחת רישום מוקדם טיול מובטח

2495 €

טיול מאורגן לסיציליה בסוכות

16.10-23.10 אי השמש – כולל האיים הליפאריים
3% הנחת רישום מוקדם

2395 €

טרנטלה -טיול לפוליה בסוכות

21.10-28.10 לטייל בעקב המגף

טיולים מאורגנים לדרום איטליה

פרדסי לימונים, כפרים הממוקמים על מצוקים, אתרים ארכיאולוגים מהמדהימים בעולם, היסטוריה ומיתולוגיה, איים חלומיים, קולינריה מטריפת חושים, תרבות תוססת ומלאת חיים, כל אלה ועוד הם המאפיינים של טיול בדרום איטליה.

אם תכננתם להגיע לדרום איטליה, אנו מציעים לכם את האפשרות של טיול מאורגן. אך רגע לפני שנסביר לכם למה, בואו נדבר על הסיבות שעבורן כולנו כאן.

כל הסיבות להגיע לדרום איטליה

עוד לפני שהגעתם לדרום איטליה, אנו בטוחים שגיבשתם לעצמכם דעה על החוויה הצפויה לכם. אין אחד שלא מתאהב באיטליה, בתרבות, בנופים, במקומיים, באווירה, בהיסטוריה, באמנות, באופנה, באדריכלות, לא משנה מה התחומים שהכי מושכים אתכם, תמצאו אותם שם. בנוסף, בטיול מאורגן באיטליה אנו נבקר בכל היעדים שהופכים אותה למה שהיא – אחד היעדים האהובים ביותר על תיירים בכל העולם.

  • מחוז קמפניה ומפרץ נאפולי – התכוננו לריח הלימונצ'לו שמתערבב עם טעם הפסטה והפיצה הנאפוליטנית הטובה בעולם, המצוקים התלולים של רצועת החוף האמלפיטאנית אל מול פסגתו של הר הגעש וזוב, עתיקות פומפיי שנשתמרו בצורה יוצאת דופן או נופי קאפרי, האי הקסום.
  • מחוז פוליה האזור הדרום מזרחי של איטליה (חוד עקב המגף האיטלקי) ממוקם לאורך חוף הים האדריאטי ומהווה שער כניסה ויציאה למזרח. שמן זית משובח, יין מעולה, ערים מזמינות וכפרי דייגים מקסימים – זה מה שמבטיח, ומקיים, חבל ארץ אלמוני למדי במושגים תיירותיים.
  • רצועת החוף האמלפיטאנית אחת הדרכים אשר נחשבת לאחת היפות בבאירופה. היא מפותלת, עוברת לאורך חוף מרהיב ובסופה מגיעים לעיירה העתיקה אלמפי, המאופיינת בקתדרלה מרשימה הנמצאת בכיכר המרכזית שלה.

לאורך הטיול המאורגן אנו נבקר במגוון יעדים: ערי נמל, ערים היסטוריות שיחשפו אותנו לעולמות שהכרנו דרך האגדות, נפליג במעבורת לאיים, נבקר בעיירה וייטרי סול מארה ובה יצירות מרשימות מקרמיקה, ובעיקר -נחשף לתרבות המקומית ולקולינריה המאופיינת שלה.

אם טיול מאורגן, אז רק עם סולו איטליה

טיול מאורגן לדרום איטליה הוא חוויה בלתי נשכחת ואנו כאן כדי שלא תצטרכו לדאוג לדבר, אלא רק ליהנות. אל הטיול יתלוו טובי המדריכים, ולהם התמחות אחת ויחידה – איטליה! מה שאומר, שהם מכירים כל אבן ושביל, מעורים בהיסטוריה, במנהגים המקומיים, בתרבות ויכולים לתרום לכם המון בכל יעד ולהפוך את החוויה לבלתי נשכחת.

מעבר לכך, אנו נדאג עבורכם לכל הפרטים הקטנים, לרבות לינה בבתי מלון מדהימים, טיסות הלוך ושוב, הסעות ממקום למקום ב אוטובוסים נוחים וממוזגים, ועוד מגוון עצום של שירותים תחת קורת גג אחת, מה שיקל עליכם ויהפוך את החוויה לנטולת מאמץ.

מכיוון שאנו מתמחים בטיולים מאורגנים לאיטליה, יש לנו ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה עם עולם התיירות האיטלקי, אותו נשמח להתאים לצרכים שלכם באופן אישי, כך שחוויית הטיול תענה על כל הדרישות שלכם ותתעלה על כל הציפיות שלכם.

מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים ויחד נצא להרפתקה איטלקית חלומית!