רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

רחל ספיר ודלית קצנלנבוגן

הנהלת חברת סולו איטליה שלום רב! טיילנו עם רחל ספיר בסרדיניה וקורסיקה  ומיד בחרנו לטייל עמה ועם סולו גם בסיציליה . רחל השקטה החייכנית המתבלת הדרכותיה במיתולוגיה, שירים וסיפורים. פשוט נהדרת !! טיילנו עם דלית בעמק אאוסטה וזה עתה חזרנו משווקי חג המולד היה נפלא! דלית המטפסת בהרים יודעת ת'מורל להרים מפיגה בהומור כל רוח […]

דלית קצנלנבוגן – טיול שוקי חג המולד 2022

היה נפלא למדנו המון ראינו המון הארוחות היין החם היה נפלא המלון היה מעולה, המשפחה בעלת המלון נהדרת והיה כיף לשתות שם בבר. דלית כמובן אין מילים כל מילה טובה שאת מכירה ראוי לכתוב עליה . יודעת, נעימה, חכמה, קשובה, ועוד המון טוב. בזכותה הקבוצה שהיתה מאתגרת הצליחה להיות קבוצה נעימה. בקיצור דלית אין מספיק […]

לינה וסטפילד – טיול לדרום איטליה

חזרנו אתמול, קבוצת נשים מסדנת אומנות בראשון לציון, מטיול בדרום איטליה מלאי חוויות ואושר צרוף. וכל זה הודות ללינה המקסימה שהדריכה אותנו תוך דאגה לכל מחסורנו ובקשותינו, על הארגון המוצלח של הטיול, הידע הרב, המקצועיות, ההקשבה והאיכפתיות. ועל כל זה מגיע לה שאפו ותודה ענקית שוש

רחל ספיר- קבוצה לצפון איטליה

רחל היקרה, ברצוני להודות לך מקרב לב על הדרכת הטיול לחבל אמיליה רומאניה של קבוצת בית האזרח הוותיק נס ציונה בתאריך 4.11.22. ההדרכה המקצועית האיכותית שלך בשילוב יחסי אנוש מופלאים, רגישותך ואהבת האדם שבך איפשרו קיומו של טיול מצויין זה אשר הפך לחוויה מלבבת עבור החברים אשר מפרגנים ומעבירים אלינו מחמאות רבות ותגובות חמות מאד. […]

אמנון שמושקוביץ – דרום איטליה המקיף

אמנון ודליה היקרים, חיים ואני מבקשים להודות לכם, על 10 ימי טיול מעניינים וחווייתיים. אני מודה לך אמנון על תשומת הלב, והדאגה המיוחדת לתזונה שלי. ולך דליה, על הרגישות שגילית בכל זמן, למצב החברים בקבוצה, ובכלל. מעריכים מאד את המידע שהעברת לנו אמנון, מידע אישי והכרת איטליה. אין ספק שהרשמים של הטיול יישארו איתנו. מאחלים […]

אורלי גילת -דרום איטליה

ליאיר מנהל סוכנות נסיעות “סולו איטליה״ השלום והברכה, אין בפי ובפי ילדיי מילים להודות לך ולמדריכה אורלי על תוכנית הטיול המשפחתי לדרום איטליה. מסלול שהכינותם לנו היה מאד מיוחד ומרשים ששיקף את דרומה הנפלאה של איטליה. “אשת חייל מי ימצא שידה בכל ואנו מצאנו”. אורלי מדריכה מיוחדת ואיכותית ״ אשת אשכולות”. למדנו, חווינו, הרגשנו אותה […]

לינה ווסטפילד – קבוצת בנות

לכבוד מר יאיר די קסטרו, ב- 26.10 "סטודיו שירלי" מראשון לציון יצא לטיול מאורגן בהדרכה של לינה רציתי לציין שאני וקבוצת החברים יוצאים הרבה לטיולים כך שביכולתי להשוות. לינה הוכיחה את עצמה כמדריכה עם ידע עצום בהיסטוריה, בגאוגרפיה וכמו כן בצד הקולינרי . לינה תמיד היתה עם אוזן קשבת לתלונות של החברות בין אם זה […]

אסי ארביב – טיול לפוליה

אסי המדריכה המדהימה שלנו. אני רוצה להודות לך בשמי ובשם הקבוצה כולה. הטיול לחבל פוליה באיטליה היה מוצלח מכל הבחינות. מסלול טוב, מלונות טובים, מקומות מעניינים שטיילנו, אוכל טוב, קבוצה טובה, הארגון של חברת "סולו איטליה" היה טוב וגם למזלנו מזג אוויר היה טוב. אבל, הדבר הכי חשוב הוא המדריך. אנחנו זכינו לקבל כמדריכה את […]

טלי קבליס – דרום איטליה

טלי יקרה שלנו🥰 שבוע ימים עברנו אתך ועם חיוכך הנפלא. שבוע ימים בין הרים ובין סלעים, בין חופים ואגמים, צעדנו אחרייך בבטחה ובהערכה אינסופית ללוע הר געש, לחום ים קפוא, במורד המונטה סלרו ובסימטאות הערים הקסומות. בסובלנות ובסבלנות הכלת אותנו וזה לא תמיד היה פשוט😉 לימדת אותנו קצת מרזי השפה האיטלקית, המתנגנת כמנגינה יפה על […]

אורלי גילת – טיול לביאנלה ונציה

היי יושבים בהמתנה לרכבת לפירנצה….. אנחנו שמחים מאד שהצטרפנו לטיול בהדרכתך …. הידע ושליטתך בכל הנושאים …העברת המידע ההיסטורי ….פשוט תענוג ניהול וניווט הקבוצה היה חד ואנושי גם מול חריגים. אני מדפדף בתמונות שצילמתי בטיול איתך … האתרים…המיקומים….האמנים …הכל מרגש ברמות על !!!! בישלת טיול שיחרת בנפש שנים רבות . תודה ענקית !!! נמשיך לעקוב […]

דלית קצנלנבוגן – טיול לפריולי ונציה ג'וליה

שלום רב, חזרנו מטיול בפריולי ונציה ג'וליה, בהובלת והדרכת האחת והיחידה-דלית קצנלנבוגן. הפעם הצטרף אלי בעלי, לראשונה, אחרי 6 טיולים שלי עם דלית. כל שאומר הוא על דעת שנינו. התברכתם במדריכה ייחודית. בנוסף ליידע עשיר, לדלית תכונות רבות נוספות שאין בכל מדריך, טוב ככל שיהיה. יש בה שלווה, נינוחות, חן, ענווה, סבלנות, יכולת השריית ביטחון […]

אורלי גילת – טיול לביאנלה ונציה

אורלי יקרה רוצה להודות לך שוב על הביקור המרתק בביאנלה היה מעניין מאוד ומעורר רגש ומחשבה. וכמובן ההדרכה שלך – מעמיקה, רצינית ושופעת אהבה למקום ולאמנות . שוב תודה לך , שבת שלום ושנה טובה. רחל

טיול לפסטיבל האופרות- אורלי גילת ומרב ברק

שלום רב יאיר[ שמי יאיר סהר ואני ורעייתי נמננו על קבוצת הטיול שנערך לאחרונה באיטליה בפסטיבל האופרות בורונה ובביאנלה בונציה. ליוו אותנו שתי מדריכות יוצאות דופן: אורלי גילת ומירב ברק. מסלול הטיול ותכניו היו טובים ועמדו בציפיות ובאנו על סיפוקנו. אולם לדעתי היו מעט דחוסות בלוח הזמנים. טוב קצת להרפות כדי לספוג. יחד עם זאת […]

רחל ספיר – טרנטלה ספטמבר 2022

יאיר שלום, שבתי/נו קבוצה נהדרת ומגוונת מחבל פוליה. זה שאיטליה לי בית שני שחייתי בה 8 שנים ואני דוברת השפה. זה בונוס. אך המתנה הגדולה ביותר בטיול היא המדריכה רחל ספיר. מה לא נכתב ונאמר. אוצר של ידע בכל תחום רלוונטי. היכרות עם איטליה. מינהגיה. מאפייניה. כלל איטליה והאיזור שטיילנו. מנהיגה ביד רמה. בשקט. מתוך […]

דלית קצנלנבוגן – טיול לעמק אאוסטה

23-29.6.2022 טיול קיץ 2022 עמק אאוסטה 1 ראשית ולפני הכל תגידו כולכם יחד בקול: קצנלנבוגן קצנלנבוגן קצנלנבוגן ומי שיתבלבל – את הטיול מהתחלה יחל.. ובהמשך כיאה וכיאות נשפוך על ראשך דלית – דלי של מחמאות. את ! – משהו מיוחד!! היפרפרית שלא נחה לרגע, מארגנת למופת בשקט ורוגע. בשער מתבדר או אסוף, בפרצוף מכוסה או […]

דלית קצנלנבוגן – טיול מאורגן לעמק אאוסטה

דלית שלום, קודם כל מודים לך מאוד על טיול מהנה בהדרכתך האישית וביחס האישי שראוי לציון . הדרכתך מעולה ומקצועית ורואים שאת נותנת את כל הנשמה בכדי שהטיול יהיה מוצלח ומהנה. בטיול בעמק אאוסטה חווינו המון חוויות מרתקות וראינו נופים יפים ומופלאים. להתראות בקרוב בטיול הבא. בברכה, יהודית ויהודה

טיול קולינרי עם השף בן אדרת לאמיליה רומאניה

היי יאיר קצת פרגון לסוף השבוע… שמי תמי שחר, ושלשום חזרתי מהטיול הקולינרי לאמיליה רומניה. רציתי להגיד תודה על טיול מושלם. הטיול נבנה בצורה אידיאלית, אינטנסיבית, אך בדיוק במידה. השילוב עם החלק הקולינרי ועם שאול בן אדרת הנפלא היה מצוין. הקבוצה הייתה כייפית, וכמובן, אורנה המדריכה שהייתה מצוינת, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. כמו […]

לינה וסטפריד – קבוצה סגורה

היי יאיר , מה שלומך ? ראיתי צורך לרשום לך מייל זה על מנת לפרגן ללינה המקסימה שהדריכה אותנו בטיול לאיטליה. לינה מאוד מקצועית, מסורה, בעלת מוסר עבודה גבוה והכי חשוב זה שמרגישים שהיא מאוד אוהבת את מה שהיא עושה. הופתענו מאוד לשמוע מלינה שהיא מדריכה במקומות נוספים מלבד איטליה בשל היותה מאוד מקצועית ובקיאה […]

דלית קצנלנבוגן – טיול טעימות לאומבריה

נורית שלום, רוצה להודות לך על השירות האדיב והמסור בעת הרשמתי לטיול לאומבריה. כמו כן, לדלית המדריכה המדהימה!!! דלית, על אישיותה הנעימה הובילה אותנו למחזות מעניינים ומרתקים בחבל ארץ זה באיטליה, תוך עניין וביחס אישי ורגיש. ועל כך מודה לה. רצ"ב שאלון שביעות הרצון. תודה רבה! מלי הלוי

טיול מאורגן לסיציליה – אריאל די קאסטרו

סיציליה – אם הפנינה אריאל – הפנינה זו לנו הפעם הראשונה בסיציליה ולא הטיול הראשון שלנו באיטליה. באנו לגלות את המיוחד באי המקסים הזה. ברור היה לנו שהנסיעה תהיה עם "סולו", כמו גם הקודמות . כששמענו שאריאל הוא המדריך, אי אפשר היה לעצור את שטף הסופרלטיבים. כל מילה בסלע. גם אנחנו התאהבנו באי הקסום הזה. […]

קבוצת מטיילים ומכייפים

טלי אהובה שלנו, כהרף עין תם ונשלם לו טיולנו המשותף לטוסקנה היפה. זכינו לבלות ולהנות משבוע נפלא במחיצתך, בחברתך ובהדרכתך גילינו עוד יותר חברה נהדרת עם בונוסים של מדריכה מצוינת!!! הדאגה שהפגנת לכל אחד מאיתנו ולכל פרט ופרט, ההכלה (הרבה) הידע הרב, האיטלקית המתנגנת על לשונך והבטחון הרב שהפגנת היו ללא רבב! השרית אוירה שיש […]

טלי קבליס

אז עכשו כשאני ישוב על המטוס, אני טיפה יכול להירגע ולנסות לסכם. אז ככה, אחת החוויות הכי מיוחדת, כיפית ומהנה שהיה לי בחיים. הרבה מאוד זמן לא נהניתי ככה. הנופים, העיירות, האגמים, האגם, האוכל, האווירה היו מושלמים. טלי קבליס הייתה מהממת, מקסימה, רגישה, מקצועית וכל מילה מיותרת. והכי חשוב שחברי הקבוצה היו מקסימים, נעימים והיה […]