ארנון לם

נורית שלום,

שבנו הביתה ביום שישי בבוקר וחגגנו את הסדר בערב. עתה אני מבקש להודות לך בכל לב על הטיפול בנו. הטיול הקצר שעשינו באיטליה נתן לנו את מקסימום ההנאה והחוויות שיכולנו לקבל – בעיקר בזכותך! המלון בערב הראשון ברומא היה בסדר גמור והמלון בפירנצה היה מעולה – וכל זאת במגבלות המחיר שקבענו.

ביצענו חלק מהעצות שנתת לנו והן הועילו לנו מאוד.

מקווה שבעתיד ניעזר בך לטיולים נוספים לאיטליה.

מועדים לשמחה

ארנון

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »