העמותה למען הקשיש פרדס חנה כרכור

לכבוד                                                                                                     25.7.18

אורי כהן

מנהל הדרכה ותמחור

חברת סולו איטליה

 

הנדון: מכתב הוקרה העמותה למען הקשיש פרדס חנה כרכור

 

אורי היקר, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

במאי 2018 יצאנו שתי קבוצות של אזרחים וותיקים לטיול בחבל פוליה איטליה.

מחזור ראשון 30.4.18-7.5.18 מחזור שני 7.5.18-14.5.18.

 

זוכרת אני את שיחת הטלפון הראשונה שבה היה לי ברור שרק עם סולו איטליה כדאי לי להוציא לפועל את הטיול.

אמנם עברו כבר כמעט ארבעה חודשים אך דווקא  בראי הזמן ואם זיכרונות כל כך טובים זאת הזדמנות באמת לומר תודה.

בשמי ובשם משתתפי הטיול ברצוננו להביע בפניך ובפני כל צוות סולו איטליה את רגשי תודתנו והערכתינו הכנים על ארגון וביצוע מושלם שהוליד טיול חוויתי ומיוחד.

תודה לאורלי אשכנזי מנהלת מחלקת קבוצות על האופרציה בכלל ועל פתרון בעיות וגמישות בזמן אמת.

 

וכמובן תודה ענקית לטל עופר מדריכת שני המחזורים, שעמדה בגבורה במשימה לא פשוטה של הדרכת שתי קבוצות back to back.

טל שניהלה שני המחזורים במקצועיות רבה, העשירה אותנו בידע רב, מיעטה בשעות שינה ובאמת הדביקה את כולנו באהבה לאיטליה הקסומה.

 

שוב תודה ענקית על הכל.

 

בכבוד רב

ענת פרסמן

מנהלת המדור לאזרחים וותיקים- פרדס חנה כרכור

 

המלצות נוספות

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »

רחל ספיר ודלית קצנלנבוגן

הנהלת חברת סולו איטליה שלום רב! טיילנו עם רחל ספיר בסרדיניה וקורסיקה  ומיד בחרנו לטייל עמה ועם סולו גם בסיציליה . רחל השקטה החייכנית המתבלת הדרכותיה במיתולוגיה, שירים וסיפורים. פשוט נהדרת !! טיילנו עם דלית בעמק אאוסטה וזה עתה חזרנו משווקי חג המולד היה נפלא! דלית המטפסת בהרים יודעת ת'מורל להרים מפיגה בהומור כל רוח וקור מספרת ומסחררת  מיוחדת ואחרת

קרא עוד »

דלית קצנלנבוגן – טיול שוקי חג המולד 2022

היה נפלא למדנו המון ראינו המון הארוחות היין החם היה נפלא המלון היה מעולה, המשפחה בעלת המלון נהדרת והיה כיף לשתות שם בבר. דלית כמובן אין מילים כל מילה טובה שאת מכירה ראוי לכתוב עליה . יודעת, נעימה, חכמה, קשובה, ועוד המון טוב. בזכותה הקבוצה שהיתה מאתגרת הצליחה להיות קבוצה נעימה. בקיצור דלית אין מספיק מילים. תודה ונחזור באביב אירית

קרא עוד »