טיול מזמר בצפון איטליה

01.04.19

שלום מישל,
עבר יותר מחודש מאז חזרנו מהטיול ורק עכשיו מצאתי זמן לכתוב לכם עליו.

הטיול היה מקסים, הנופים, המקומות, התנאים, הקבוצה הכל היה טוב מאד.

אבל יש להוסיף על כך את המימד שאין בטיול רגיל…
"הטיול המזמר"….וגם הנושאים אליהם נחשפנו.
ההדרכה של גבי זוהר והליווי המוזיקלי של עפר גביש היו נהדרים… אין לי מלים להגיד כמה נהנינו.

סיפור לה ספציה, המקום שנפתח רק בשבילנו, הנגיעה האישית שלנו, ושל אנשים אחרים בקבוצה נתנו לכל הדבר הזה נופך שאינו קיים בטיולים רגילים ויצר אצלנו חוויה מיוחדת.

אני ממליצה בחום רב, לכל מי שרק יכול, להשתתף בטיול כזה בעתיד.

לפני שבוע קיימנו מפגש של הקבוצה, העלנו זכרונות, שרנו וראינו תמונות.. עוד דבר שמעיד על איכות הטיול.

תודה לכם "סולו איטליה" על ההזדמנות להשתתף בו

איריס ושאול מלכין

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »