טיול קולינרי עם השף בן אדרת

11.11.19

אנחנו שותים עכשיו אספרסו לונגו (איך לא) ולצידו האחד marrons glaces  ובצד השני  baciובטעם המתוק  הזה .. שולחים נשיקות חמות לכל החבורה המופלאה של מיטיבי הלסת האנינים ..שבאו מכל הארץ וגובשו בדקה אחת לכמעט משפחה תחת שרביטם של המדריכה אורנה נוי והשף שאול בן אדרת… אשכרה קוסמים !!!

טיול מרתק! הביקורים בייצור המעדנים,  הסיורים  בערים היפהפיות, הצחוקים בחברותא  בסדנאות .. המפגש הישיר עם מקומיים שעוסקים  בקולינריה… נערים/ות ..היינו וגם זקנו…והנה עבורנו זו חוויה מקסימה מסוג חדש… ממש יופי!!! תודה גדולה לכם!!!! אורנה, שאול  וסולו איטליה ???

תודה מיוחדת ממני לאורנה …יצאתי לטיול בהבנה שאעשה סיור קולינרי באיטליה רק בעיניים!!  אוכל פירות, לחם ומקסימום פסטה בולונז !

והנה קסם…..  מדריכה  שאכפת לה דאגה לי בכל ארוחה/ סדנא בלי יוצא מן הכלל !!!!!  שאהנה כמו כולם מהחוויה הקולינרית .. ללא מוצרי חלב (לקטוז) …שזה קשה מאד באיטליה !

על כך ייאמר -אשה טובה באמצע הדרך- תבורכי !

 

מפנינה ומוטי שחק

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »