טלי קבליס – דרום איטליה

טלי יקרה שלנו🥰
שבוע ימים עברנו אתך ועם חיוכך הנפלא.
שבוע ימים בין הרים ובין סלעים, בין חופים ואגמים,
צעדנו אחרייך בבטחה ובהערכה אינסופית
ללוע הר געש, לחום ים קפוא,
במורד המונטה סלרו ובסימטאות הערים הקסומות.
בסובלנות ובסבלנות
הכלת אותנו
וזה לא תמיד היה פשוט😉
לימדת אותנו קצת מרזי השפה האיטלקית,
המתנגנת כמנגינה יפה על שפתייך.
לימדת אותנו על דנטה, מונטה, גריבאלדי ודמויות רבות נוספת,
שתרמו בהיותם לחוויתנו האיטלקית הנפלאה.
הכרת לנו טעמים חדשים והקפדת לפנק אותנו בגלידות, גבינות מופלאות, יינות טובים , לימונצ'לו לרב, מתוקים למות ובפיצה הנאפוליטאנית האחת והיחידה שרבים יעמדו בתור עבורה, גם אם הם ליטראלי "אשה יפה" – אבל לא אנחנו, כי זו את שדאגת לתזמון המדוייק!!!
בזמן שאנחנו הלכנו לישון, המשכת לעבוד על היום הבא.
בזמן שישבנו לקפה, וידאת שהאוכל במסעדה הבאה יהיה מוכן כראוי, טעים ובזמן.
בזמן שאכלנו במסעדה, התרוצצת ודאגת שלא ייחסר דבר.
את כדור מרץ, מלא אנרגיה חיובית מופלאה, ידע רב ושפע אהבה🥰
אז לאחר שבוע ימים הגיע העת לומר תודה ❣❣
תודה על שבוע נפלא❣
תודה על האחריות, הדאגה, ההכלה, ההעשרה, האהבה בכלל והאהבה לאיטליה במיוחד 😘
ואיך את אומרת…
זה הזמן לומר שהיה…
וואוווו !!!!

מאחלים לך המשך שהות נעימה ושתמשיכי תמיד להנות מהעבודה🙏

אוהבים המון😘

מטיילים ומכייפים

המלצות נוספות

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »

רחל ספיר ודלית קצנלנבוגן

הנהלת חברת סולו איטליה שלום רב! טיילנו עם רחל ספיר בסרדיניה וקורסיקה  ומיד בחרנו לטייל עמה ועם סולו גם בסיציליה . רחל השקטה החייכנית המתבלת הדרכותיה במיתולוגיה, שירים וסיפורים. פשוט נהדרת !! טיילנו עם דלית בעמק אאוסטה וזה עתה חזרנו משווקי חג המולד היה נפלא! דלית המטפסת בהרים יודעת ת'מורל להרים מפיגה בהומור כל רוח וקור מספרת ומסחררת  מיוחדת ואחרת

קרא עוד »

דלית קצנלנבוגן – טיול שוקי חג המולד 2022

היה נפלא למדנו המון ראינו המון הארוחות היין החם היה נפלא המלון היה מעולה, המשפחה בעלת המלון נהדרת והיה כיף לשתות שם בבר. דלית כמובן אין מילים כל מילה טובה שאת מכירה ראוי לכתוב עליה . יודעת, נעימה, חכמה, קשובה, ועוד המון טוב. בזכותה הקבוצה שהיתה מאתגרת הצליחה להיות קבוצה נעימה. בקיצור דלית אין מספיק מילים. תודה ונחזור באביב אירית

קרא עוד »