טלי קבליס – דרום איטליה

טלי יקרה שלנו🥰
שבוע ימים עברנו אתך ועם חיוכך הנפלא.
שבוע ימים בין הרים ובין סלעים, בין חופים ואגמים,
צעדנו אחרייך בבטחה ובהערכה אינסופית
ללוע הר געש, לחום ים קפוא,
במורד המונטה סלרו ובסימטאות הערים הקסומות.
בסובלנות ובסבלנות
הכלת אותנו
וזה לא תמיד היה פשוט😉
לימדת אותנו קצת מרזי השפה האיטלקית,
המתנגנת כמנגינה יפה על שפתייך.
לימדת אותנו על דנטה, מונטה, גריבאלדי ודמויות רבות נוספת,
שתרמו בהיותם לחוויתנו האיטלקית הנפלאה.
הכרת לנו טעמים חדשים והקפדת לפנק אותנו בגלידות, גבינות מופלאות, יינות טובים , לימונצ'לו לרב, מתוקים למות ובפיצה הנאפוליטאנית האחת והיחידה שרבים יעמדו בתור עבורה, גם אם הם ליטראלי "אשה יפה" – אבל לא אנחנו, כי זו את שדאגת לתזמון המדוייק!!!
בזמן שאנחנו הלכנו לישון, המשכת לעבוד על היום הבא.
בזמן שישבנו לקפה, וידאת שהאוכל במסעדה הבאה יהיה מוכן כראוי, טעים ובזמן.
בזמן שאכלנו במסעדה, התרוצצת ודאגת שלא ייחסר דבר.
את כדור מרץ, מלא אנרגיה חיובית מופלאה, ידע רב ושפע אהבה🥰
אז לאחר שבוע ימים הגיע העת לומר תודה ❣❣
תודה על שבוע נפלא❣
תודה על האחריות, הדאגה, ההכלה, ההעשרה, האהבה בכלל והאהבה לאיטליה במיוחד 😘
ואיך את אומרת…
זה הזמן לומר שהיה…
וואוווו !!!!

מאחלים לך המשך שהות נעימה ושתמשיכי תמיד להנות מהעבודה🙏

אוהבים המון😘

מטיילים ומכייפים

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »