טלי קבליס

אז עכשו כשאני ישוב על המטוס, אני טיפה יכול להירגע ולנסות לסכם.

אז ככה, אחת החוויות הכי מיוחדת, כיפית ומהנה שהיה לי בחיים.

הרבה מאוד זמן לא נהניתי ככה.

הנופים, העיירות, האגמים, האגם, האוכל, האווירה היו מושלמים.

טלי קבליס הייתה מהממת, מקסימה, רגישה, מקצועית וכל מילה מיותרת.

והכי חשוב שחברי הקבוצה היו מקסימים, נעימים והיה כל כך כיף אתכם.

אז באופן אישי תודה רבה לכולם שעשו את הטיול הזה למיוחד במינו.

הכרתי חברים וחברות חדשים ומקסימות ומקסימים, מיוחדות ומיוחדים 🧡

יוסי

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »