חזרנו היום מטיול משפחות בצפון איטליה- קודם כול תודה לך
חזרנו משבוע של כייף גדול
מלא חוויות בעיקר ובזכות המדריכה דלית המהממת
מלאה בידע, באנרגיות ובטוב לב, סבלנית, מדברת בנועם, דואגת שתמיד לכולם יהיה טוב
ושכולם יהיו מרוצים
גם הורים וגם ילדים
תמיד קשובה לכול בעיה אישית קבוצתית ובכלל
הפכה את הטיול למקסים והשרתה אווירה של רוגע
לא יכולנו לבקש יותר
תודה
משפחת ניסן
טיול מאורגן לאומבריה
נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026