נלי גולדנשטיין וד"ר יולי קלר

איך כותבים מכתב תודה מיוחד למדריכה מיוחדת?

איך מצליחים להביע במילים את חוויית היוצא דופן שעברנו ביחד בטיול הקרנבלים באיטליה עם דלית קצנלנבוגן?

אפשר לדבר הרבה על הידע הרחב, על האירגון למופת, על הקשבה לכל פרט קטן, על הזהרות וטיפים שעזרו מאוד במהלך הטיול.

אבל אני מניחה שזה אפשר למצוא אצל מדריכים רבים.

דלית  ניחנה בעוצמה רבה וביכולת אירגון מופתי,  אבל בנוסף מה שכובש וגורם ללכת שבי אחריה זה דברים נוספים.

הבריטים אומרים " great things are made of small details".

האהבה הגדולה ומאוד מדבקת שלה לאיטליה, את נעימות הליכות שלא נעלמה גם במצבים לא קלים, את החיוך שבה היא מחזיקה איזה דלת לכל הקבוצה שלא תיסגר ולא נקבל מכה, את התשומת לב לכל אחד ואחד בקבוצה, ועוד ועוד.

דלית הפכה את השבוע של הטיול לשבוע קסום, לשבוע של אגדות , לשבוע של הרגשה שהעולם הוא טוב.

טיילנו כבר הרבה בטיולים מאורגנים בחברות שונות אך מעולם לא נתקלנו במדריכה כל כך מסורה ומיוחדת.

אנו מרבים לדבר על מתן שירות מצויין ללקוח בלי לדעת במקרים רבים איך ליישם אותו.

מה שדלית הצליחה לעשות בהיבט העסקי ומעשי בטיול הזה מתמצא בשני היבטים חשובים:

אחד – הפיכת הקבוצה של 39 איש לשגרירים נלהבים של סולו איטליה

שני – חזרה של הלקוחות המאוד מרוצים לטיולים עתידיים רבים

יישר כח

בתודה ענקית

נלי גולדנשטיין וד"ר יולי קלר

המלצות נוספות

טיול מאורגן לאומבריה

נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו   תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026

קרא עוד »

קבוצה סגורה לצפון איטליה

הי יאיר, צהריים טובים רוצה להודות לך על טיול מצויין ומדריכה נפלאה בצפון איטליה. כל חברי הקבוצה נהנו מאד הן מהטיול והן מרונית המקסימה. חשוב גם להביע הערכה לבקשות שלנו במהלך הטיול. נשמח להמשיך ולטייל עם סולו איטליה ועם רונית גם בהמשך. וכבר אפשר להתחיל בתכנון טיול לדרום איטליה בהערכה רפי כהן – מפגשים ונהנים

קרא עוד »

רחל ספיר – טיול לסרדיניה וקורסיקה

הי יאיר, לא יכולה להתאפק – איזה טיול קסום איזה תגובות חמות איזה פרגון *לרחל ספיר* המדהימה ולאופרציה עם הפינוקים של *סולו איטליה.* פשוט מחמם לב תענוג לעבוד עימכם תודה לך על הכל מכל ה- עידית, מנהלת בית האזרח הותיק בנס ציונה

קרא עוד »