דלית יקרה,
רצינו להודות לך על הטיול המופלא שזכינו להיות בו ולהכיר אותך. אומר לך בכנות, טיילנו כבר בטיולים מאורגנים אבל הפעם נהנינו הרבה יותר וזה בזכותך.הדרכה מעולה וגם אוירה נעימה, מלאה רגישות שלך עם הרבה תשומת לב לכל אחד.
תודה לך מכל הלב. חיבוק גדול
טיול מאורגן לאומבריה
נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026