לדלית מדריכתנו הנפלאה,
עברו שבועיים מהטיול שלנו ואני עדיין שרוייה בתוך האופוריה של הטיול. זה לא פשוט וקל להנהיג קבוצה כזו שישה ימים תמימים, לשים לב לכל אחד וכל דבר, להקשיב בכל רגע ולהנעים לנו את הזמן. את עשית זאת בנועם ובחן ועל כך ברצוני להודות לך.
המון תודות על תשומת ליבך והעזרה האישית שהענקת לי.
טיול מאורגן לאומבריה
נהננו מהטיול לאומברייה עם דלית ראשית דלית מדריכה משכמה ומעלה רגישה לכל צרכי המטייל,סבלנית ונעימה, בקיעה בחומר מרגישים שאיטליה בנשמתה. שנית אתם כחברת תיירות דאגתם למלון מדהים,ארוחות במקומות טובים וכל שאר השרותים. ועל כך תודתנו תודה. בברכה, עליזה וחזי כאלו יוני 2026