דני גבור

ד"ר דני גבור

מקום אהוב באיטליה: כפר קטן, בורגטו על נהר המינצ’ו –גן עדן מאכל איטלקי אהוב: Pasta alla carbonara פסטה עם חתיכות בשר מעושן בליווי חלמון ביצה- יאמי יצירת אמנות אהובה: גלריה בורגזה-רומא…יצירותיו של ברניני- לא יאמן

לקוחות ממליצים

המדריך, דני גבור, היה משכמו ומעלה. מדריך מדהים ומסביר פנים לכל. נעים הליכות, הכל בצורה מובנת פשוטה לכל אחד. ניפגש, שאל, התעניין, חיבק, הכל בצורה מאוד מקצועית. הכיר כל מקום. ענה על הכל בנועם, הכל עמד בזמנים, הכל תיקתק. הנהג אנדראה היה מהמם, נהג מדהים , כל מה שביקשנו עשה. הטיול היה פשוט מושלם ומדהים, אין מילים. היו לי המון אופציות הרבה יותר זולות…אבל כל כך שמחה שבחרתי בכם!! פגשנו גם משפחות של טיולים אחרים ואין מה להשוות בין טיולים של חברות אחרות לבין סולו איטליה. נהנו מכל רגע, הילדים מאוד נהנו. היתה קבוצה איכותית וטובה המלון מדהים, היה מושלם ברמה!!

זיווה אלקיים

לכבוד: סולו איטליה

תודה רבה על טיול מדהים! רצינו לשבח ולהודות על טיול לא פחות ממושלם! היה מהנה, כיף ומעשיר! תודה מיוחדת למישל על השירות האדיב לפני הטיול ולמדריך הטיול ד”ר דני גבור המקסים! דני היה סובלני, מעשיר, חייכני ומקסיםםםםםם לאורך כל הטיול! בהחלט נשוב שוב ובהחלט נמליץ!

סימה ברקאי

למשפחת סולו איטליה שלום,

אני מרשה לעצמי לקרוא לכם משפחת סולו איטליה . ברצוני לסכם לכם את סיכום הטיול שלנו כמשפחה לצפון איטליה בתאריך ה 15/8/2017 – 21/8/2017 . התלבטתי רבות לגבי טיול משפחות לצפון איטליה, עשיתי עבודת שטח מרובה לגבי בחירת חברה לטיול, זו פעם ראשונה שאנחנו יוצאים לטיול מאורגן , ובדקתי הרבה חברות, חייבת לציין שאתם החברה היקרה שיש בשוק בתחום של צפון איטליה, אבל ויש אבל גדול, אתם כנראה הכי טובים!!! ברצוני לציין בהוקרה רבה את הטיפול המסור מהתחלת ההרשמה לטיול ועד סיומו את מישל המדהימה שעזרה לי בכל שלב ושלב, הדריכה אותי והסבירה לי הכל, שום דבר לא היה הפתעה, הכל הוסבר מראש, מישל את מדהימה. תודה לך על ההדרכה, ההסבר והתמיכה בכל שלב. הטיסה: טסנו עם חברת טיסה איטלקית ששמה Neos. הטיסה הייתה נעימה. קיבלנו ארוחה בטיסה למרות שהיה רשום שלא נקבל . המדריך: מדריך הטיול שלנו היה דני גבור. דני היה מדריך מעולה. כבר מהרגע שהגענו קיבל אותנו עם כובעים וסוכריות, עם חיוך גדול. דני הדריך את כל הטיול בצורה סובלנית עם הסברים נעימים ולא עמוסים מידי, ענה על כל שאלה, הרגשנו שמכיר את הסביבה וכל מקום שהגענו אליו התמצא וידע בדיוק את המסלול. דני דאג לגבש אותנו כקבוצה , וכל בקשה טענה עזר לנו, ענה לכל גחמה וכל דבר שהתבקש ותמיד בצורה נעימה ומנומסת. מסלול הטיול: מסלול הטיול היה מהנה מגוון, עם חלוקה נכונה בזמנים, לא לחוץ מידי, עם זמנים נכונים להפסקות והסברים, בכל מקום היה לנו זמן חופשי קצוב להסתובב וזה היה מושלם. לא היו ימים חופשיים וטוב שכך. היה מיצוי מדויק של הטיול. אפילו ביום האחרון של השופינג בקניון היה לנו 4 שעות וזה בהחלט היה ממצא. אוטובוס: האוטובוס היה מרווח נעים, נהג האוטובוס היה אדיב וחביב מאוד . מלון: המלון שלנו היה מעולה נובוהוטל בעיר ברשיה. היה נקי, חדרים מרווחים, ארוחת בוקר סבירה בהחלט . אטרקציות: בטיול היו לנו מס’ לא קטן של אטרקציות, שייט גונדולה, שייט בסירה באגם גרדה, שייט בספינה לעיירות קסומות, ארוחת אבירים לא לפספס חוויה מדהימה, עליה ברכבל בדולומיטים, כולן היו מעולות יש לציין במיוחד את הראפטינג שהיה מיוחד מאוד. חוויה בלתי נשכחת. הדף קצר מלהכיל הכל, הטיול היה לנו כמשפחה מקסים מושקע, הייתה חשיבה בכל דבר. תודה על הכל. הכי הכי חשוב הילדים שלי שהיו הכי גדולים בקבוצה (2 בנות בנות 16.5 ועוד בן ב 12.5 ) אמרו לי אמא היה לנו שבוע עמוס בחוויות מדהימות שיהיו צרובים לנו בזיכרון כשבוע מופלא . תודה לכם סולו איטליה היה שווה לבלות אתכם קייץ משגע!

משפחת אלקיים אלפי מנשה- טיול משפחות לצפון איטליה

אנו מודים לך על הדרכתך את טיול “5 פסטיבלים בצפון איטליה”. גילינו בך אישיות נעימה, מקצועיות ואחריות. העשרת אותנו בידע ובחוויות. דאגת לנו לאורך כל הטיול: בדרכים, במלונות, בארוחות וגם בקניות בדקת בקפדנות נוכחות של כולם כל הזמן, עודדת את אלו שהגיעו בדייקנות לנקודת המפגש, וכשנוסעים אחרו להגיע – הלכת לחפש אותם בעצמך ולצרפם לקבוצה. היחס שלך לנוסעים היה אדיב ומכבד. הכוונת אותנו לעיקר הפרטים שיש לשים אליהם לב בפסטיבלים השונים ובאתרים בהם בקרנו. ידיעתך את השפה האיטלקית העשירה והתאימה לטיול. בחלק מהאתרים פינקת את כל הנוסעים בפריט מתוק האופייני לאותו אזור מטויל וזה היה מפתיע, טעים והוכיח שחשבת עלינו גם כשלא היינו צמודים אליך. חזרנו לארץ מרוצים ואין ספק שהחוויות שצברנו ילוו אותנו לתמיד. תודה לך דני על טיול חוויתי של “5 פסטיבלים בצפון איטליה 2016”.

נוסעי טיול 5 פסטיבלים בצפון איטליה

רצינו להביע את תודתנו הרבה לדני המדריך. קודם כול על הרגישות והנכונות להקשיב לבננו יש צליאק והוא דאג לו לו לכול פרט ופרט בטיול. בזכותו הייתה לבנינו חוויה נהדרת. הוא לא הרגיש שונה ולא נתקלנו כלל במצוקה של אוכל. כמו כן, רצינו להודות על כך שהפכת את הטיול לאגם גרדה לחוויה מדהימה הרבה מעבר לציפיותינו. האהבה לאיטליה, העניין שיצרת עם ההסברים והתיאורים של האתרים, המקומות היפים שטיילנו בהם. רואים שאתה אוהב את העבודה ואת איטליה, לכן, זה העצים את החוויה המהנה שעברנו. יש לציין שטיילנו עם תינוק בן 3 חודשים ולמרות המורכבות שבדבר היתה לנו חוויה מדהימה.

תודה לך מקרב לב, מבטיחים לחזור ולטייל עם סולו איטליה

משפחת אלוני

בחודש יולי 2015 הצטרפנו לטיול משפחות לצפון איטליה במסגרת בנק לאומי בליוויו של המדריך דני גבור. רצינו בזאת לומר שנהנינו מאוד מהטיול בכללותו ובפרט לציין לטובה את המדריך מר דני גבור על כך שבזכות הדרכתו העניינית, העשירה בסיפורים מעניינים משולבים בהיסטוריה רלוונטית לאתרים בהם ביקרנו, רגישותו ואישיותו הטיול הפך לחוויה בלתי נשכחת . דני התגלה כאדם נעים ונוח, משעשע, רגיש וער לכל צרכי הקבוצה ויחד עם זאת אסרטיבי כשנדרש. ידע להתגמש כשהיה צורך ולשמור על התוכנית המקורית של הטיול במקביל. אותה התחושה חוו אף בני המשפחה הצעירים וזאת בזכות גישתו המכבדת, הנעימה ויוצאת הדופן לילדים לצרכיהם ורצונותיהם. הנסיעות הממושכות באוטובוס לאתרים השונים, שבדרך כלל אינם חוויה מהנה, נוצלו בצורה אופטימלית למשחקי גיבוש , היכרות, הכרת השפה והומור . חווית הטיול תהיה זכורה לנו עוד רבות ובעיקר בשל הדרכתו יוצאת הדופן שציינו לעיל. אז תודה רבה, וכן ירבו מדריכים כמוהו.

קרן דורון אדווה מעיין(רייש) , קרן יניב גיא ומאיה (יהודה).

Five festival tour in Italy Feb 3-9, 2016 My husband and I are pensioners in our 70’s. Before the trip although we had some worries about enjoying the festivals (crowds (getting lost, being able to see everything etc.), but with our guide Danny Gabor looking after us like a “mother hen”, the experience was fantastic and we have hundreds of pictures to prove it. Touring with a such a guide was tailored to our needs. The highlight of this tour is the festivals and not tailored to detailed art and history descriptions and explanations on all the other Italian sites we saw. More in depth details were provided by excellent local guides in two cities. Danny is very knowledgeable and speaks perfect Italian, With our group he was excellent in personal relations and was most patient with answering all our questions and did his upmost to see that all our needs were met. That’s what we wanted in a tour guide and our expectations were more than met. We would be most happy to join another one of his guided tours.

Ina Merhav