אפרול שפריץ – חבל ונטו

בהדרכת: אורלי גילת

ונציה, בירת מחוז ונטו, היא מעצמה של תרבות ואמנות. כבר למעלה מ – 500 שנה מהווה העיר מוקד משיכה לאמנים יוצרים מוזיקאים ואנשי תרבות. בטיול שלנו נבקר במוזיאונים דוגמת פלאצו גראסי, מוזיאון פגי גוגנהיים מוזיאון האקדמיה ועוד.

venice-g0952b3782_1280
יום חמישי 29.08 , תל אביב - ונציה

בשעות הבוקר נמריא בטיסה ישירה לונציה. אחרי הנחיתה העברה בסירות למלון. אחרי התארגנות קלה נצא להכרות ראשונה עם ונציה עיר התעלות.
נתחיל בקפה איטלקי ראשון באזור המלון, ונשים פעמינו לכיכר סן מרקו, נתרשם מהבזיליקה המיוחדת ממגדל הפעמונים המסיבי וממבני הציבור העוטפים את הכיכר הגדולה.
נבקר בבזיליקת סן מרקו, נתרשם משלל המוזאיקות המוזהבות המעטרות את קירות ותקרת הכנסייה, ומהאוצרות המיוחדים, נעלה למרפסת ונצפה על הסוסים ולא נוותר על ביקור ב - ORO'D PALA.
אחרי הפסקת צהריים נבקר בארמון הדוג'ים - הפלאצו דוקאלה אשר היה משכנו של הדוכס של ונציה. המבנה המפואר שימש את שלטונות העיר ונשאר אחד הסמלים של ונציה, וחלק בלתי נפרד מפני הנוף של העיר. במהלך שנותיו, הוא איכלס גם את משרדי העיר, את בית המשפט, את הסנאט ואפילו את הכלא של העיר. נתרשם מהארמון מחדריו מאוצרותיו ונחצה את הגשר המחבר בין הכלא לבית המשפט הנקרא "גשר האנחות" על שום הקולות שהשמיעו האסירים שהועברו מבית המשפט לכלא.
בערב נצא לארוחת ערב במסעדה מקומית.

ונציה
יום שישי 30.08 , ונציה – הביאנלה – ג'ארדיני – ס.מריה מג'ורה

הבוקר נצא לכיוון הג'ארדיני, הגנים הגדולים של ונציה המהווים את המתחם הותיק והראשי של הביתנים הלאומיים של הביאנלה, ונבקר בביתנים לאומיים נבחרים. נבקר בחלקה הראשון של התערוכה המרכזית "זרים בכל מקום". ״הביאנלה לאמנות בשנת 2024 תתמקד באמנים שהם בעצמם זרים, מהגרים, גולים ופליטים – במיוחד אלה שנעו בין הדרום הגלובלי לצפון הגלובלי.
אחר הצהריים נשוט לאי סן ג'ורג'ו מג'ורה נבקר בכנסיית סנטה מריה מג'ורה, נתרשם מעבודות של טינטורטו ואחרים.
ארוחת ערב חופשית.

Arsenale ונציה
שבת 31.08 , ונציה - הביאנלה – ארסנלה

הבוקר נצא לכיוון הארסנלה, חלל עצום ששימש בימי הזוהר של ונציה כמספנה פעילה והיה החלל התעשייתי הגדול ביותר באירופה טרום המהפכה התעשייתית. חלל זה התווסף בסוף שנות התשעים של המאה העשרים לביאנלה והוא משמש הן לתצוגת חלקה השני של תערוכת הנושא המרכזית, והן לתצוגות של ביתנים לאומיים שלא זכו להיכנס לג'ארדיני ולהחזיק במבנה ספציפי משלהם.
לעת ערב נשוב למלוננו. ארוחת ערב חופשית.

venice-gc537fd822_1920
יום ראשון 01.09 , ונציה – פגי גוגנהיים – פונטה דה לה דוגנה - Storica Regatta

הבוקר נצא לביקור במוזיאון פגי גוגנהיים ובו יצירות מופת של גדולי אמני המאה ה – 20. נמשיך לפונטה דלה דוגאנה (Dogana della Punta), לשעבר בית המכס של ונציה, אשר נבנה במאה ה16- והוסב למרכז לאמנות עכשווית. המקום עבר שיפוץ מרהיב על ידי האדריכל היפני טדאו אנדו )Ando Tadao )ונפתח לקהל בשנת 2009.
בצהריים נהנה מטעימות רחוב קטנות - Food Street. נבקר בבר ונציאני טיפוסי בו נלגום את משקה השפריץ המקומי ונטעם צ'יקטי Cicchetti אופייניים לונציה.
אחר הצהריים, נתמקם לאורך ה- Grande Canal בכדי לצפות במשט מרשים וצבעוני שמתרחש מידי שנה בתחילת ספטמבר Storica Regatta שעיקרו תחרויות שייט שונות, בתלבושות ססגוניות - חגיגת אחר צהריים נפלאה שתסכם את ביקורינו בעיר. ארוחת ערב חופשית.

Maser Villa Palladio TREVISO
יום שני 02.09 , "דרך הפרוסקו" - Maser Villa - טרוויזו

הבוקר נעזוב את ונציה ונצא בנסיעה ב"דרך הפרוסקו", דרך כרמי הענבים מהם מופק היין הלבן המבעבע בעדינותו במחוז ונטו. היין העדין המשדרג את טעמו של ה"אפרול ספריץ" המפורסם.
נבקר ביקב מקומי, ונהנה מארוחת צהריים קלה וטעימות יין.
נמשיך לביקור באחת מהוילות המרשימות שבנה האדריכל פאלאדיו אשר בנה וילות רבות לעשירי ונטו במאה ה-16  Maser Villa, נתרשם מהמבנה ומהפרסקות היפיפיים.
אחר הצהריים נמשיך לסיור בעיר טרוויזו Treviso אחת הערים היפות בחבל ונטו, שנבנתה כעיר קלונסאות בתוך נהרות ועתה עוברים המים מתחת לבתיה. במהלך הסיור נלך מתחת לאכסדראות קטנות ונעבור מעל גשרים רומנטיים בדרכנו אל 'סלון האורחים' של העיר', פיאצה דיי סיניורי, כיכר אלגנטית העטופה ברשת צפופה של סמטאות, טחנות וגשרים. נקנח את הטיול בקינוח המתוק והמפורסם של איטליה, שטרוויזו היא מקום הולדתו. העברה למלון. ארוחת ערב.

פאדובה
יום שלישי 03.09 , פאדובה

הבוקר ניפרד מטרויזו וניסע לפאדובה Padova. נתחיל בביקור בקפלה סקרובייני – קפלה מרשימה שקירותיה הן מעשה ידיו של מבשר הרנסאנס באמנות - ג'וטו. הפרסקאות שנעשו בתחילת המאה - 14 הן העדות הראשונה להבעות פנים, להתייחסות אישית, לרגשות, תיאורים שטרם נראו במהלך ימי הביניים. ב1304- זה היה חידוש, ממנו אנו מתרשמים עד היום.
בתום הביקור נמשיך לסיור בעיר, נתרשם מהככרות השווקים ומאזור הגטו היהודי. לאחר הפסקת הצהריים נמשיך לבזיליקת איל סנטו – הקדוש סנט אנטוניו, וכן נתבונן על פסל הברונזה של דונטלו - הפרש גאטאמלטה. העברה למלון. ארוחת ערב.

Venezia Piazza San Marco
יום רביעי 04.09 , ונציה - ת"א

הבוקר ניסע לשדה התעופה מרקו פולו שבונציה לטיסה חזרה ארצה.

יציאה

29/08/24

חזרה

04/09/24

מחיר מבוגר בחדר זוגי

2595€

מחיר מבצע

2517€

מחיר ליחיד בחדר זוגי

3190€

מחיר מבצע

3094€

המדריך

טיסות: חברת אלעל

29.08 תל אביב – ונציה 06:00 08:50
04.09 ונציה – תל אביב 09:55 14:20

חלוקת לילות בטיול

ונציה – 4 לילות
טרויזו – 1 לילה
אזור פאדובה – 1 לילה

המחיר כולל

✓ לונציה וחזרה, מיסי נמל ובטחון.
✓ 6 לילות בבתי מלון בדרגת 3-4* על בסיס ארוחת בוקר Buffet.
✓ 3 ארוחות ערב.
✓ ארוחת צהריים
✓ אוטובוס תיירים ממוזג ונוח, צמוד למסלול הטיול.
✓ מדריכה מצוות סולו איטליה – המומחים לארץ המגף – אורלי גילת
✓ כניסות וביקורים כמתואר בתכנית
✓ מדריכים מקומיים על פי הצורך
✓ תשר לנותני שירותים בחו"ל. )למעט דמי סבלות בבתי המלון(
✓ מערכת שמע )אוזניות( לכל נוסע

המחיר אינו כולל

• התייקרויות דלק לאחר תאריך .01.01.24
• תשר למדריכת הטיול (מקובל 5 יורו לאדם ליום)
• כל מה שאינו תחת הסעיף "המחיר כולל".

 

מחיר לאדם בחדר זוגי: 2595 €

להצטרפות לביטוח נסיעות לחו"ל

סדר הטיולים עשוי להשתנות בהתאם לשיקול דעת המדריכה.

ט.ל.ח